Windows 8 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MelonMan

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2012
Berichten
9
Ik heb onlangs een upgrade van windows 7 naar 8 gedaan met de gedownloade versie. Het ging allemaal goed, maar ik merkte al snel een aantal vreemde dingen.

1e: Ik kan niet in de store
2e: Ik kan niet de "change pc-settings" openen
3e: Ik kan mij profielfoto niet veranderen

Wanneer ik op een van deze dingen klik gebeurt er helemaal niks en ik heb de administrator rechten.

Soms ben ik automatisch aangemeld als "Administrator", dan moet ik uitloggen en in mijn eigen profiel weer inloggen.

Ik heb ook geen toegang tot mijn NVIDIA configuratie centrum. krijg ik dit bericht: "You are not currently using a display attached to an NVIDIA GPU"

Ik heb verschillende systeem checks gedaan, maar niets lijkt te werken.
Ik probeerde windows 8 opnieuw te installeren, maar dan moet ik toegang hebben tot "change pc-settings".

Ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen :S

Alvast bedankt.
 
We zijn zo blij met W8, jotum.:evil:

Een upgrade vanuit W8 en DVD wil ook niet?

Overigens dien je ook alle hardware drivers te installeren, die van W8 zijn achterhaald en de config ervan werkt vaak ook niet.
 
Je moet een Windows account hebben geconfigureerd met Windows 8 om in de app store te kunnen. Als je dat wel hebt zet dan even je virus scanner uit. Want enkele virus scanners die niet compatible met Windows 8 zijn blokkeren de apps.
 
Bedankt voor de snelle reacties. Ik heb nog eens gezocht naar beschikbare updates en heb er een paar gevonden. Ze waren niet geistalleerd terwijl ik wel automatisch updaten had aangevinkt :mad:. Er is niet veel veranderd, alleen mn NVIDIA config scherm doet het weer.

Lange Pier
Ik heb de DVD niet ik heb het allemaal gedownload :S Waar kan ik die hardware drivers installeren?

Klaphark
Oke bedankt maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen, kan ook niks vinden op internet :p
 
ik heb ook windows acht... super nice!
zoek drivers met driver genius (er zijn goeie gratis downloads) kuggg alleen het is betaalt dus netjes betalen maar ;p
 
Euhm rechtsboven in met je mous dan Instellingen daarna PC-Instellingen wijzigen. Dat bij Gebruikers.
 
Klaphark
Dat is nou net een van de problemen :). Als ik op "PC-Instellingen wijzigen" klik gebeurt er niks.

pascalboy
bedankt zal ik proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan