WINDOWS 8 Sloom internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvl1996

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Hallo,

Ik heb een acer 5750(niet de g of z uitvoering). Ik heb geupgrade naar Windows 8 Pro, maar nu is mijn internet heel erg sloom, het duurt soms 5 minuten voordat een pagina geladen is. Ik heb kabel dus het zou supersnel moeten zijn. Bij Acer heb je een driver magazijn, maar daar staan geen drivers van Broadcom voor Windows 8.

Mijn vraag is dus, zijn er drivers van Broadcom voor Windows 8? De ingebouwde is ook van Broadcom maar werkt dus niet naar behoren.

Groet,
Twan

staan er foutmeldingen bij de netwerkkaart?
kabel kan ook langzaam zijn.
Ligt aan je abbonnement, vertel bij wie je internet haalt.

Gewoon de Windows 7 variant van de driver installeren die je bij de laptopleverancier haalt. Geen problemen mee gezien tot heden. :)
Anders bij Broadcom zelf kijken: link

Tijs.

Ik geef altijd de voorkeur aan de drivers van de leverancier, niet de driver die Windows beschikbaar stelt.

Tijs.

Ja, ik kijk bij mijn acer 5750 drivers op acer.com en daar kan ik alleen windows 7 drivers downloaden, deze zouden dus ook op win 8 moeten werken?

Ik heb hier op het forum regelmatig geaviseerd om de W7 drivers te gebruiken en tot nu toe altijd resultaat.

Tijs.

Ik praat in het algemeen.

Wat is er uit de aangegeven acties gekomen?

Tijs.

Hij is nog aan het downloaden, nog 3 uur te gaan staat er dus het kan nog wel ff duren.

Zou o.a. via deze link te downloaden moeten zijn [Minder dan 13 MB]
Edit, toevoeging: De Broadcom drivers ervan: hier, maar die kun je alleen gebruiken bij updaten/installatie via Apparaatbeheer, er zit dus geen setup.exe of install.exe installatie-programma erbij.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik installeer de setup.exe van windows 7 wel, kijken naar t resultaat ;)

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Topics sluiten wij vooralsnog niet.
Je kan wel even klikken op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site of onder in je eerste bericht.

Mvg,
Frank Wannet
Supermoderator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan