windows 8 start niet meer op na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

TbBTLoVeR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2014
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een Asus laptop.
Deze heeft gister updates uitgevoerd tijdens het afsluiten. Dit duurde erg lang.

Nou wou ik vandaag mijn laptop weer opstarten en nu krijg ik de volgende melding.
Fout bij configureren van Windows updates
Wijzigingen ongedaan maken.
Schakel de computer niet uit.

Deze melding duurt nu al een uur en ik kom niet verder. Heb de laptop ook al uitgezet en de accu eruit gehaald. Dit helpt helaas niet de melding is er nog steeds.

Mijn laptop is een tijdje terug ook al terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dit omdat er toen een andere fout. Dit was volgens mij na een update van chrome via avast virus scanner. De laptop moest opnieuw worden opgestart. Dit heb ik toen gedaan en toen kreeg ik het gevreesde blue screen of death.

Ik had gelukkig veel extern opgeslagen.

Maar nu heb ik dus weer een probleem.

Hoe moet ik dit oplossen?

Alvast bedankt..
 
Okay fijn..hebben dus meer mensen van zo te zien ...wat kan ik er nog aan doen? De melding die ik krijg gaat niet weg. Kan me dus niet aanmelden bij Windows.

In iedergeval bedankt voor de link :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je installatieDVD? Voer systeemherstel uit.
 
Nope helaas niet. Zit ook geen cd-speler in. Alles was al geïnstalleerd toen ik de laptop kocht
 
Ik hen de stappen doorlopen van de link die u me heeft gegeven.
Laptop is nu bezig met systeem herstel. Ik laat nog even weten hoe dit afloopt. Alvast erg bedankt

Het is gelukt. Echt heel erg bedankt. :) ben alleen een paar onbelangrijke bestanden kwijt.

Heel erg bedankt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel fijn.
Wat je kwijt bent, dan zullen geïnstalleerde bestanden zijn.
Losse data ben je nooit kwijt na een systeemherstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan