Marilyn
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2002
Ik heb van familie een laptop asus gekregen die niets meer doet met de vraag of ik hem aan de praat kan krijgen :shocked:.
Maar ik kom niet verder dan een zwart veld met een klein rood schermpje met
Secure Boot Violation Invalid signature detected check secure boot policy in setup
en dan kom je in de bios. Dat schermpje kan ik wel wegkrijgen. Maar dan krijg ik een scherm dat hij gefixed moet worden ;-)
Familie heeft natuurlijk geen backup gemaakt na aankoop van de bestanden om windows te repareren en f8 werkt niet en er zit geen cd rom station in.
Dus dacht ik als ik nou een soort opstart USB kan maken dan kan ik dat proberen, schijnt namelijk te kunnen las ik.
Wie kan mij aan opstart bestanden helpen. Er zit een legale windows 8 op.
Dit probleem is volgens mijn nichtje gekomen na een update van de week.
Er zit nog garantie op maar misschien weten jullie een snelle oplossing zodat hij niet naar de winkel hoeft en ze hem niet al te lang kwijt is.
Alvast bedankt :d
Maar ik kom niet verder dan een zwart veld met een klein rood schermpje met
Secure Boot Violation Invalid signature detected check secure boot policy in setup
en dan kom je in de bios. Dat schermpje kan ik wel wegkrijgen. Maar dan krijg ik een scherm dat hij gefixed moet worden ;-)
Familie heeft natuurlijk geen backup gemaakt na aankoop van de bestanden om windows te repareren en f8 werkt niet en er zit geen cd rom station in.
Dus dacht ik als ik nou een soort opstart USB kan maken dan kan ik dat proberen, schijnt namelijk te kunnen las ik.
Wie kan mij aan opstart bestanden helpen. Er zit een legale windows 8 op.
Dit probleem is volgens mijn nichtje gekomen na een update van de week.
Er zit nog garantie op maar misschien weten jullie een snelle oplossing zodat hij niet naar de winkel hoeft en ze hem niet al te lang kwijt is.
Alvast bedankt :d