Windows 8, tijdens opstarten Recovery melding error oxc000000d

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,
Ik heb mijn laptop, Acer Aspire Timeline opnieuw opgestart, er kwam een blauw scherm met een melding:
Recovery, your pc needs to be repaired. The Boot configuration data file is missing.
file: \BCD
Error code: oxc000000d

You'll need to use the recovery tools on your installation media.

Ik heb geen recovery cd. Het is een probleem dat vaker voorkomt, lees ik op internet. Ik kan niet verder komen dan dit scherm, het enige wat ik kan doen is op escape klikken, dan kom ik in de UEFI firmware settings.

Laptop draait op Windows 8, niet 8.1, want vanaf het begin af aan werken de apps niet, je moet de update draaien via een app.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Groeten,
Wendy

ALS je window schijf in je handen hebt kan je proberen NA booten voor automatische reparatie kiezen, ( vrees ik dat ergens bij jou zeer goed mis is ! )
maar zoals ik zei pak maar window schijf en na booten en taal kiezen klik op volgende en in volgende venster kies voor reparatie/ dan krijg je weer ( denk namelijk zo ! ) keuze scherm
en daar weer je moet kiezen wat voor reparatie je wil, je kiest dus voor probleem oplossen, in probleem scherm kies maar voor automatische reparatie ...
Dit zal mogelijk jouw probleem kunnen oplossen ..
=============
P.S. Het is altijd mooi en beter als je windows schijf voor jouw systeem, in je handen hebt .... toch ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan