Windows 8 vergreldelsysteem werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tycho28

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Berichten
7
Gister heeft m'n laptop updates geinstalleerd en sinds vandaag start die niet meer normaal op. De computer start op, dan zie ik het Windows 8 logo met en daarna komt het welkoms/vergrendelscherm. Verder kan ik er niks mee doen, het toetsenbord en de muispad werken niet dus kan niet m'n wachtwoord (Hotmail account) invullen. Gister gebruikte ik een muis en toetsenbord, en met die twee werkt het ook niet.

Iemand een oplossing?

(Weet niet precies onder welk onderwerp dit thuishoort)
 
Ik ben bang voor een virus. Even een paar vragen voor verduidelijking:

1. Om welke PC/laptop gaat het hier?
2. Hoe oud is ie?
3. Heb je het WUO gebruikt?
4. Heb je al een USB-toetsenbord/muis geprobeerd?

Om je bestanden te redden, kun je van de Ubuntu live-dvd opstarten. Als je dan voor 'Ubuntu uitproberen' kiest, kun je bij je bestanden:thumb:. Ubuntu ondersteunt natuurlijk ook USB-sticks.

Heb je laatst nog wat dingen geïnstalleerd?
 
Een virus lijkt me sterk aangezien ik dit vrijdag nog Malware-Bytes en Kaspesky Anti-Virus heb laten scannen en die hebben niks gevonden.

1. Het gaat om een Acer Aspire 7720G
2. Komt uit eind 2008 (5 jaartjes oud alweer)
3. Wat is een WUO?
4. Als ik m opstart met USB muis en toetsenbord dan brand de laser van de muis rood maar er is geen cursor op het scherm. Het toetsenbord doet niets.

Alle bestanden staan op Dropbox dus dat kan geen kwaad.
Ik heb deze week nog Adobe Reader en Photoshop geinstalleerd, net als Java en een website maker. Maar dat was dinsdag/woensdag voor de scan.

Mvg Tycho
 
Heb je al geprobeerd in veilige modus op te starten? Mocht dat ook niet werken, dan ben ik bang dat je je Windows opnieuw zult moeten installeren.

Mocht de Windows illegaal zijn kan dit ook door een crack etc. komen. Ik dacht bijv. laatst nog Windows 8.1 te kunnen activeren met een crack die voor Windows 8 was. Resultaat: Windows beschadigd en toen kon ik Windows opnieuw installeren.

WUO = Windows Upgrade Offer
 
Hoe start je de veilige modus op zonder F8 en bij de vergrendelingsscherm niks werkt?
Ik kom van Vista -> Win7 -> Win8
 
O ja natuurlijk. Je toetsenbord werkt niet >_<.

Start eens op van die Ubuntu DVD. Als die het wel doet, weet je dat het niet aan het moederbord ligt.

Ik vond trouwens dit topic: klikkerdeklik!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan