Hallo,
Ik heb hier een windows 8 pc staan met windows live mail.
in dit account heb ik het volgende ingesteld:
e-mail adres: a.xxxxx@planet.nl
server pop: pop.kpnmail.nl
server smtp: smtp.kpnmail.nl
username: gebruikersnaam
password: password van de gebruiker
Met deze gegevens kon ik eerst netjes de mail ophalen en verzenden. Even later kwam er geen mail meer binnen en bleef deze hangen bij de webmail.
vervolgens de pop server veranderd naar pop.planet.nl en de mail kwam weer binnen.
En helaas vandaag komt er weer geen mail binnen en blijft deze hangen in de webmail.
Ik heb het account als is helemaal weggegooid en opnieuw erin gezet.
Tevens heel Windows live mail opnieuw geïnstalleerd.
Maar ik blijf maar problemen krijgen met het ophalen van de e-mail. Zodra ik op verzenden/ontvangen klik geeft Windows live mail aan dat er geen nieuwe berichten zijn terwijl deze wel in de webmail staan.
Volgensmij zijn de mail instellingen goed!
iemand een idee??
Ik heb hier een windows 8 pc staan met windows live mail.
in dit account heb ik het volgende ingesteld:
e-mail adres: a.xxxxx@planet.nl
server pop: pop.kpnmail.nl
server smtp: smtp.kpnmail.nl
username: gebruikersnaam
password: password van de gebruiker
Met deze gegevens kon ik eerst netjes de mail ophalen en verzenden. Even later kwam er geen mail meer binnen en bleef deze hangen bij de webmail.
vervolgens de pop server veranderd naar pop.planet.nl en de mail kwam weer binnen.
En helaas vandaag komt er weer geen mail binnen en blijft deze hangen in de webmail.
Ik heb het account als is helemaal weggegooid en opnieuw erin gezet.
Tevens heel Windows live mail opnieuw geïnstalleerd.
Maar ik blijf maar problemen krijgen met het ophalen van de e-mail. Zodra ik op verzenden/ontvangen klik geeft Windows live mail aan dat er geen nieuwe berichten zijn terwijl deze wel in de webmail staan.
Volgensmij zijn de mail instellingen goed!
iemand een idee??