windows 95 op laptop veranderen naar XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter keti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keti

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo,
Wij hebben een laptop met windows 95 erop.
Mijn man zegt dat we aan die laptop niets meer hebben en onbruikbaar is.
Ik zou graag willen weten of die laptop nog te gebruiken is en of er windows XP opgezet kan worden????
Of dat we de laptop weg moeten gooien omdat we met windows 95 niets meer kunnen.
Vriendelijke groeten
Tiny

Windows '95 was natuurlijk niet het beste besturingssysteem na het DOS en Windows 3.1 (3.11), maar goed............

Wat we graag willen weten zijn de specificaties van de laptop:

processor-merk,
processor snelheid,
hoeveelheid aanwezig intern geheugen (RAM)
én de merknaam van de videokaart (videochip) + hoeveelheid aanwezig geheugen van de kaart / chip (Gedeeld geheugen?)

Pas als we deze gegevens hebben kunnen we redelijk zinvolle antwoorden geven. Máár, als die laptop ooit met '95 is geleverd (Én dus uit '95, '96 of '97 is), dan ben ik erg bang dat de specificaties niet toereikend zullen zijn voor XP, maar goed nee heb je, ja kun je krijgen.........................

Laatst bewerkt:
Vooruitlopend op je antwoord / antwoorden :

het zou wel eens kunnen dat Windows '98 dé beste oplossing is voor die laptop. Stabiel en voor een aantal "normale" toepassingen zoals Office en wat surfen, het ideale besturingsprogramma.

Hallo,
Wij hebben een laptop met windows 95 erop.
Mijn man zegt dat we aan die laptop niets meer hebben en onbruikbaar is.
Ik zou graag willen weten of die laptop nog te gebruiken is en of er windows XP opgezet kan worden????
Of dat we de laptop weg moeten gooien omdat we met windows 95 niets meer kunnen.
Vriendelijke groeten
Tiny

zonde weg gooie verkoop het dan nog voor 50 euro of zo.
leuk als textverwerker. :p
maar ik ook betwijfel of dat ding xp kan draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan