windows 98 8mb ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowshelp

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
hey ik heb nog een hele oude computer staan dus ik dacht er wat mee te doen zoals dos spelletjes en word dus ik dacht windows 98 first edition te installeren ik sluit de computer aan en zag dat er mee 8 mb aan ram in de computer zit kan hier windows 98 first eidition op of is dat niet mogelijk? o ja er zit ook nog een 358 mb harddisk in geloof ik

ik hoop een snel andwoord

Windows 98

* 486 DX processor of hoger
* Minimaal 16 MB RAM geheugen
* Minimaal 150 Mb vrije ruimte op de vaste schijf
* VGA-monitor
* Toetsenbord
* Microsoft Mouse of compatibel aanwijsapparaat
* Cd-rom- of dvd-station

en dat is bij een gemiddelde instalatie.kom je overal tegen op www

wil je anders?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;182751

Laatst bewerkt:
niet kijk eens aardig persoon

System requirements

* 486DX-2/66 MHz or higher processor (Pentium processor recommended)
* 16MB of RAM (24MB recommended, it's possible to run on 8MB machines with /im option used during the installation process)
* At least 500 MB of space available on HDD. The amount of space required depends on the installation method and the components selected, but virtual memory and system utilities as well as drivers should be taken into consideration.

Laatst bewerkt door een moderator:
en waar heb jij dit vandaan?die eisen?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had het al gevonden ja.

toch gek dat je op andere sites maar 150 tegenkomt.nogmaal bij een gemiddelde intstalatie.
wikipedia is ook niet heilig btw

EDIT:thanks Puppie

ik had het al gevonden ja.

toch gek dat je op andere sites maar 150 tegenkomt.nogmaal bij een gemiddelde intstalatie.
wikipedia is ook niet heilig btw

EDIT:thanks Puppie
je kan er DOS op zetten of Windows 95/3.1(1)
Als je er alleen maar dos-spelletejs op wilt spelen zou ik er MS-DOS 6.22 op zetten!
deze is omdat het een verouderd besturingssysteem is Gratis te downloaden op http://www.vetusware.com (engels)

weedje ook dat je op die site windows 3.1 full en windows 95 (upgrate) kan downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan