windows 98 hangt met printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

handigeharrie

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
hallo en goede avond,

ik heb een epson stylus 460 met laatste printer driver en als ik in win98 wil printen zelf een test pagina slaat m'n pc vast en echt vast, alles geprobeert andere printer drivers virus scan uit noem maar op. trouwens op een andere pc print hij gewoon wel. ik hoop dat jullie nog ideeen hebben.

alvast bedankt

Probeer eens alle software en drivers te verwijderen,pc opnieuw opstarten,en weer installeren,dit wil wel eens helpen.

ehh

heb ik al geprobeert word er eigenlijk gek van, windows staat er ook pas op, spyware gecontroleerd utilities gedraaid pfff

Misschien is dit te simpel,maar je weet nooit,als het "usb"is eerst de software installeren,en als laatste de printer..........je weet nooit

Probeer eens een andere printer,mits je deze hebt!
Het kan ook zijn dat de printerpoort van de pc niet goed meer is!en anders wordt het wel een heel moeilijk verhaal!

ja daar was ik al bang voor

maar er zit een tabje met epson utillities en als ik daar zeg clean printerhead doet hij het wel.
het is toch wat met die compies ze blijven verassen

Staat de printerpoort in de bios wel ingesteld op ECP?? (ECP/EPP of bi-directioneel is ook goed, standaard of EPP is fout)

ja

ja dat staat allemaal goed nooit verandert zit er ook al een tijdje aan. ik heb een image enneh die ga ik maar ff terug zetten dan weet ik het zeker of de kabel mischien inieder geval bedankt. :-)

het vreemde

heb image terug gezet gewoon werken,maar denk ik wrom heb printer opnieuw geinstall. , printer poort opnieuw geinstall. wie kan vertellen waar ik dat kan hestellen of misschien een tooltje waar ik een printer poort goed mee kan testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan