Windows 98 herstellen van Recover CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron de Rooy

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2004
Hi,

Ik kom niet meer in mijn configuratiescherm van div. kanten al hulp gehad om dit met truukjes te proberen maar niks lukt. Nu is de tip om Windows opnieuw erover heen te zetten dan blijven alle bestanden en instellingen behouden.

Echter nu de vraag ik heb een Packard Bell waarop alles al geïnstalleerd stond. Ik heb er wel van de recover Cd's bij waar ook een volledige Windows 98SE versie opstaat aleen hoe installeer ik alleen Windows vanaf zo'n recover Cd?

Alvast bedankt!

Ron

Heb je ondertussen progs bijgezet, verwijderd ?. Iets van hardware veranderd? Als je hardware veanderd hebt dan vrees ik dan je recovery, van Packard (H)Bell niet 100% gaat werken. Alléén win kan volgens mij niet.

Zo'n recovery gaat vaak ook helemaal terug naar de toestand "af fabriek". Dan ben je vaak alles kwijt. (Daar word je, als het goed is, ook wel voor gewaarschuwd.) Maar het mooiste is een installatie vanaf een originele cd-rom. Dan heb je zelf alle keuzes in eigen hand.

Hi,

Ja ik heb er wel prog e.d. bijgezet in de loop der jaren geen Hardware wel extra intern geheugen en een extra hardeschijf.

Je kan wel via een prog op je harde schijf (smartrestore) ieder bijgeleverde prog of Hardware stuk voor stuk install of verwijderen. Er is in Smartrestore onder hulpprogramma's ook een knop Windows Setup maar als ik daar op klik gebeurt er niks...Cd zegt geen fouten te bevatten.

Ergens op de recover Cd moet toch een Windows install.exe bestandje "verstopt" staan?

Thanx zover!

Ron

Hi,

Ik heb de oude registers teruggezet zoals in de link staat maar kom nog steeds niet in het configuratiescherm.

Iemand nog meer ideeën?

Kan ik een andere originele Windows 98 cd van mijn andere computer over die Packard Bell Windows versie heen installeren? Of werken dan de programma's en de hardware niet meer?

Merci zover!

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan