windows 98 instaleren zonder cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

MJ IT

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
hallo,

De vraag is heel simpel denk ik....

Kan je windows 98 instaleren zonder cd('s).
Ik heb deze link gevolgd maar in het midden hebben ze het niet meer over A de floppy maar over F en wat dat is weet ik niet:(
Je zal vast denken waarom niet gewoon van cd....... nou omdat er geen cd speler in mijn laptop zit:rolleyes:
Alvast super bedankt
Gr.
Maarten-Jan

F is in hun uitleg de cd-rom speler. Hoe wil je de setup bestanden op je hardeschijf krijgen, als je geen cd-rom speler hebt? Die bestanden moeten toch echt eerst op de hardeschijf komen, als je de setup zonder cd wil doen.

ok ja ik dacht het al wou alleen wat zekerheid hebben!
volgende vraag hoe kun je achter het wachtwoord komen van windows nt 4.0
ik heb dus een laptop gekocht maar er zit geen cd speler in
er staat wel windows nt 4.0 op maar daar weet ik het wachtwoord niet van
degene waarvan ik hem gekocht heb weet het ook niet

bedankt

:)Kun je niet booten vanaf USB als je laptop die heeft?

later​

je kan bootfloppy maken 8 als ik me niet verkeerd onthouden heb. Maar let op als er 1 floppy verkeerd is kan je weer alle bootfloppy maken. Indien mogelijk gewoon via usb booten

booten van usb ondersteunt hij niet:(

iemand nog een andere idee hoe ik achter het wachtwoord kom van de windows nt 4.0 besturings systeem

booten van usb ondersteunt hij niet:(

iemand nog een andere idee hoe ik achter het wachtwoord kom van de windows nt 4.0 besturings systeem

booten vanaf usb kan wel alleen je moet eventjes de drivers op een cd branden en instaleren hier link naar Usb driver software: http://www.technical-assistance.co.uk/kb/usbmsd98.php

dan kan je :

USB Flash Drives (also known as Pen Drives, or Thumb Drives)
Digital Photo and Video Cameras (that connect to the PC via USB)
USB Hard Drives
MP3 Players (including Apple iPod from v2.4)
Sony PlayStation Portable (PSP)

in je 98 stoppen ! :thumb:

ja oke maar als ik niet kan opstarten van een usb poort kan ik wel een mooie bootable usb drive hebben maar dat werkt dan toch niet
en een usb cdrom speler heb ik ook maar ik kan niet opstarten van usb dus dat gaat volgens mij ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan