Windows 98 of Windows 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard112

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2002
Berichten
58
Dat is mijn vraag... Welke is beter? Bij 98 geeft ie heel vaak bij mij regristratie fouten aan en moet ik opnieuw opstarten... Maar ik hoorde dat Win.2000 ongeveer hetzelfde is... Heeft iemand pics of iets anders voor mij... Of een mening over Windows 2000... Alvast bedankt

Groeten Gerard
 
Zou toch echt voor win2000 gaan. Is een stuk stabieler dan windows98. Qua layout zal het ff wennen zijn maar dat is zo gebeurt


ps voor de ander antwoorders: Gaarne ONtopic reageren zodra het een welles nietes spelletje gaat worden gaat die naar members chat
 
Welke Windows ik zou adviseren hangt sterk af van je computerconfiguratie. Windows 2000 is zeker stabieler maar op een niet zo'n vlotte computer niet prettig. Op een langzamere computer zou ik dan toch Windows 98 installeren.
 
Gaat win2000 niet sloomer dan win98 ? heb 384 mbram.. weet niet of ik verschil ga merken?
 
Ik zou ook voor Win2000 gaan, om dezelfde reden als M@rio al aangeeft.
Ik werk zelf al een paar jaar tevreden met Win2000 pro NL.:)

Ik denk dat met zoveel geheugen Win2000 niet echt langzamer zal zijn.
 
er liep windows Xp ook wel op maar dat werd rommeltje... tenminste vond ik... ik ga maar is effe kijken deze week waar ik het ken kopen bedankt voor de reactie's
 
Kun je even van je computer posten:

-wat de processorsnelheid is
-hoe groot de harde schijf is

Dan kunnen we met zekerheid zeggen of je aan Win 2000 moet beginnen.

Naar mijn mening zijn dit de eisen voor 2000:

-minimaal 450 Mhz.
-minimaal 10 Gb harde schijf
-minimaal 384 Mb-ram
 
nou dat heb ik wel

DELL:
-500 mhz
-24gb verdeeld over 2 schijven... 2X 12gb dus
-384 mbram
-geforce 2 32mb
 
Als ik jouw was zou ik gewoon zorgen dat je gewend raakt aan winxp .... win2000 en winxp zit eigenlijk geen verschill in alleen win xp is verbeterd en de layout is nieuw:D
maar de layout kun je ook instellen als die wan win98
 
Heb na jaren 98, XP geprobeerd maar heb dit onlangs ingeruild voor 2000. Nog geen moment spijt van gehad.
 
Geplaatst door piepoeh
Heb na jaren 98, XP geprobeerd maar heb dit onlangs ingeruild voor 2000. Nog geen moment spijt van gehad.
Same here... Eigenlijk heb ik die poespas van XP allemaal niet nodig, en W2K pro NL draait ZEER stabiel op mijn Athlon 600...
 
wow oke voor de reactie's k ben nu zeer overgehaald om win2000 te gaan kopen :) ...

Groetjes Gerard
 
In iedere goede computer zaak kan je nog aan Win2000 komen.
Hij is idd niet goedkoop.
 
Probeer is je regio-nummer .pagina.nl

Bijvoorbeeld voor Amsterdam is dat:
http://020.pagina.nl

Daar zal je vast paar computer bedrijfen bij jou in de buurt vinden.
 
heb een goeie zaak bij mij in de buurt gevonden thnx voor de berichtjes weer ;) ga morgen kopen jullie horen nog van me....

Grtz GErard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan