Windows 98 OPNIEUW installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijntje15

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Ik heb al een vraag op dit forum staan, maar het wil me niet duidelijk worden.
Ik heb een Toshiba Sattelite 220CS Laptop, en hij start niet meer op, ook niet met een opstartdiskette van bootdisk . Nu heb ik windows 98 gedownload van Lime Wire, en ik weet dat die het doet, alleen ik heb geen CD-ROM station, en ik heb wel een diskettestation,ook geen USB ofzo. Ik heb al heel veel diskettes, en wil nu weten, hoe zet ik windows 98 erop? Hoe zet ik het op diskette?
Ik weet de volgorde niet, bijv: diskette 1: bestand 1, bestand 2, bestand 3 enz...

A.U.B. HELP ME!

IK WEET HET NIET!

GROETEN, martijn hol:(

een toevoeging op de site die ik je al gelinkt had

Kies de bovenste en van het 2e scherm de 10e van boven. (WIN 98 SE OEM)
Dan download je een volledig bootdisk. Stop na het downloaden een lege diskette in de drive en dubbelklik het gedownloade bestand.

Zorg ervoor dat je ALLE partities verwijdert en ga daarna beginnen met het aanmaken van nieuwe partities. (1 mag ook, maar vaak is meerdere partities handiger ) Zorg dat je kiest voor FAT32 indeling.
Nadat ze geformatteerd zijn laat Windows '98 zich probleemloos installeren.
Waar je wél rekening mee moet houden is het feit dat '98 niet zomaar alle drivers zal hebben voor de hardware. Die zul je echt op het w w w bij elkaar moeten gaan sprokkelen (tenzij je ze op fabriekscd hebt bij alle hardware)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan