windows 98 te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

THE_BENNY_BOY

Banned
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
154
beste mensen
nu heb ik een kapotte pc die niet meer windows 98 wil instaleren vanaf de cdrom...
dus heb ik de hardeschij fover geplaatst naar een andere pc zodat ik eerst de windows cd der op kan zetten.
maar ik heb een stekker teweinig
dus moet het eerst opo de hd van de nog goeie pc... maar die hd is klein dus kan daar niet hel de cd op welke map van groter als 50 mb hoef ik niet mee tekopieeren???
 
In principe moet je alleen de cab files kopieeren
 
Het is geen garantie als je OS op hdd op de ene pc installeert en dan verplaatst naar een ander dat het OS werkt.

just so you know

Als je een stekker te kort hebt, dan haal je die andere hdd toch even los. Dit is het handigst.

Dit zou ik toch doen want ook al geef je aan dat je windows op bv d: wil installeren hij zal ook bestanden naar je c schijf schrijven en hier door start ie zowiezo niet op in een andere pc.

groet
Harmen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vermoeden dat hij alleen de setup files op die hd wil hebben, dan de hd terugzet en dan pas installeren
 
Hoe werkt dat precies, Mario?

Je copieerd de .cab files? Hoe doe je dat ? en wat dan?


En Benny, hoe groot is die hd dan waarop je windows wil hebben?
 
Laatst bewerkt:
inderdaad ik kopieer nu aleen de map win 98 en drivers naar de hd van de kapotte pc en ik ga hem over enkele seconde trugplaatsen en dande setup draaien.....nu hopen dat hij het wel doet
 
Vaat heb ik jou wat gevraagd........ :) :)


ok Benny boy hoop dat het werkt........
 
Laatst bewerkt:
hahaha........

linkjes zijn altijd handig.......misschien nog1 over win2000 nu je toch aan het spuien bent :)

groet
Harmen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan