Windows 98 user

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Sinds een tijdje heb ik 2 PC's in een netwerk staan. Nu had ik op mijn ene PC, die Windows 98 draait, een user Martijn aangemaakt en deze achteraf terug delete. Nu krijg ik echter elke keer een venster om me aan te melden. Niet het klassieke venster met username en wachtwoord, nee een venster waar ik een lijst met usernames heb(die dus nu leeg is), met daaronder een veld waar ik mijn wachtwoord kan invoeren + de knoppen ok & cancel.

Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen, aangezien ik 1. deze beveiliging lastig vind en 2. deze beveiliging onnodig is omdat er toch geen user is.

Volgens mij om dit probleem op te lossen moet je met je rechter muisknop op Netwerk drukken. Dan zie je een scroll down menu waar waarschijnlijk Microsoft client op staat, deze moet je veranderen in Windows client (kan ook andersom zijn hoor, tijdje terug dat is Windows 98 gebruikt heb) en als je om een wachtwoord gevraagd wordt, gewoon op enter drukken. En de volgende keer als je opstart moet het vragen om je aan te melden verdwenen zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan