windows 98 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

numbersixxxxxx

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
10
Wie kan mij zeggen hoe ik windows 98 volledig kan verwijderen? Mijn pc is ontzettend traag, kan zowel win 98 als XP draaien, wil dus win 98 verwijderen, maar hoe doe ik dat??

Ben dus geen expert op pc gebied....:confused:
 
Welkom op HELPMIJ!

Geef eens wat informatie; wat voor CPU, geheugen en HDD zit erin? (voor XP).

Wil je XP installeren:
Opstarten met XP CD-tje, formatteren, installeren -> klaar :).
 
win Xp is al geinstalleerd, mijn pc draait nu op twee besturingssystemen, duurt een eeuwigheid voordat Xp is opgestart. Wil dus win 98 verwijderen, denk dat daar het probleem ligt. Kan het e.e.a. niet nakijken, zit op mijn werk!!
 
Internetten in de baas zijn tijd :evil:


Anyway: Staan 98 en XP op dezelfde schijf of partitie?
 
Ai; dan gaat het erg lastig worden.. Je kunt hem dan niet zomaar weghalen zonder ook XP (+ data) kwijt te raken.
 
Dan zit er zeker niets anders op dan mijn hele pc leeg te maken en win XP opnieuw te installeren + andere programma's? Kan dit op een snelle en makkelijke manier?

Bedankt voor het snelle reageren.:thumb:
 
Nouja; snel; makelijk..

Opstarten met XP CD, formatteren, installeren en dan al je programma's erop zetten.
 
Thanks, ga vanavond wel het e.e.a. proberen, kom ik er dan niet uit, plaats ik wel weer een nieuw bericht!!

:) :thumb:
 
ik had dat ook gedaan op een pc'tje.. XP werkte enorm traag... Ben, na enkele maanden eigenwijs te zijn geweest, snel weer teruggestapt op win 98.. Is dus best nuttig om hier even wat gegevens qua pc neer te zetten, zodat de deskundigen je wat adviezen kunnen geven.. Mijn pc'tje draaide toen met 450 MhZ en 512 Mb.. en dat is eigenlijk te weinig..
succes
 
wat ik al eerder heb vermeld, ik ben een leek hier in...

het volgende heb ik gevonden:

intell pentium 3 processor
kloksnelheid 449 MHZ
128 mb ram geheugen

is dit wat jullie bedoelen?
 
Als ik toch onder win XP wil blijven werken, wat raad je me dan aan om te doen. krijg ook steeds de melding dat mijn D schijf bijna vol is!!:eek:
 
Als je per se onder Windows XP wilt blijven werken raad ik mijn vorige tip aan:

Geplaatst door XP_PC
Nouja; snel; makelijk..

Opstarten met XP CD, formatteren, installeren en dan al je programma's erop zetten.

:)
 
sneller zal hij volgens mij niet worden... kvrees dat je het best es zou upgraden: wrs is het niet om te gamen, dan volstaat het al om 128 of als het mogelijk is zelfs 256 MB er bij te steken. dan zit je qua werkgeheugen goed voor xp(512 is lekkerder, maar 384 is voldoende voor die cpu) tja je cpu upgraden zal al wat moeiliker worden. en van je schijf: als je hem es goed uitkuist en desnoods een andere bijhangt ben je ook al wat dichter bij huis:) dan rest enkel je processor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan