windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Mijn windows map is al 3 maal verdwenen. Toch werkt alles. Als ik bij zoeken windows of favorieten etc. intyp kan de comp. dat niet vinden. Ooit weleens zoiets raars gehoord?:( :(

Welkom op Helpmij. :)

Zou je iets nauwkeuriger kunnen aangeven wat er precies gebeurd?

Wat verdwijnt precies en wat voor problemen levert dit op?

De hele map Windows is gewoon verdwenen, dus ook alles wat er in staat kun je met zoeken niet terug vinden
zoals system-cabs-favorieten-temp. internetfiles gewoon compleet verdwenen. Maar toch werkt alles. Ik heb reeds driemaal windows opnieuw geinstalleerd.

Heb je mischien nu een windows001 002 etc map?

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar toch klopt er iets niet, want normaal als je de windowsmap opend krijg je het bericht dat je op moet passen met veranderingen en nu worden meteen alle files vertoont.
Ook kreeg ik veel foutmeldingen met het opnieuw installeren van windows.

Heb nu een scan gedaan met ad-aware en ik denk dat de volgende files er misschien iets mee te maken hebben. DyFuCA-AlexA-istbar-money Tree-180Soutions en nem214.dll. Zeggen een van deze files je iets?
Met Norton kwam er helemaal niets uit en ik heb toch de laatste nieuwe.
Ik heb deze files allemaal verwijderd en nu zal ik maar afwachten of het nu over is.Mijn comp. krijgt ook snel een blauw scherm maar misschien is dat nu ook verholpen.
In ieder geval hardstikke bedankt en als het over is stuur ik nog een bericht.:thumb:
(en als het niet over is ook)

Staat er ook nog iets vermeld in het blauwe scherm?

verplaatst van overige software.

Er staat iets over een bepaalde fout maar ik weet niet precies wat want dat heb ik niet genoteerd. Zal ik wel doen volgende keer. Heb winows opnieuw geinstalleerd en kreeg veel foutmeldingen over ODBC configuratie en data sources. Ik ben de rest v/d dag weg maar vanavond kan ik weer verder.
bay.:)

Mijn probleem is opgelost omdat ik windows xp heb geinstalleerd.
Toch bedankt voor jullie snelle reageren.
Jogie:thumb: en tot een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan