windows activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamers-inside

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
als ik me windows verzie wil activeren met een crack meot je eerst veilige modus in maar na dat ik op F8 heb gedrukt en dat scherm komt om naar beveildigde modus kan klikken doet de muis en toetsenbord het niet meer hoe kan dat

help my please

egt niet want eerst ging er ene nieuwe windows op ook een illegale en toen die die computer gast het zelfde als wat ik deed en bij hem deed alles het wel in die scherm om naar veilige modus te klikken

even voor de duidelijkheid over cracks mag hier niet gesproken worden :p

Leer eerst eens typen; je gebruikt niet 1 leesteken.
Verder worden er hier geen illegale zaken besproken.
Als je een versie van Windows hebt waarbij je illegaal aan een serienummer moet komen, dan zul je je hulp toch via een andere site moeten halen.

Als laatste opmerking: Als je illegale software installeert, kunnen er allerlei vreemde zaken op je PC tevoorschijn komen. Bertus geeft dit simpelweg aan, en jij kapt zijn opmerking af. Op deze site wordt iedereen met respect behandeld.

groet,
Dave.

Clit13 zei:
Leer eerst eens typen; je gebruikt niet 1 leesteken.
Verder worden er hier geen illegale zaken besproken.
Als je een versie van Windows hebt waarbij je illegaal aan een serienummer moet komen, dan zul je je hulp toch via een andere site moeten halen.

Als laatste opmerking: Als je illegale software installeert, kunnen er allerlei vreemde zaken op je PC tevoorschijn komen. Bertus geeft dit simpelweg aan, en jij kapt zijn opmerking af. Op deze site wordt iedereen met respect behandeld.

groet,
Dave.

waar heb jij het over over een serie nummer ten eerste ik typ blind dat kan jij vast niet

en het gaat over een activatie crack over windows activeren niet een illegale key

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou als ik jou was dan niet blind gaan typen wellicht is het dan beter leesbaar :) Oja ik typ 10 vingers blind en kan wel de leestekens vinden en er nog iets fatsoenlijks van maken....

En schelden op leden is not done!

Verder voor de anderen:

Het is dat de TS aangeeft dat een illegale versie is anders hadden jullie niks door gehad. De vraag die gesteld is is niet tegen de huisregels in. Er wordt niet geholpen met een crack. De vraag is waarom in de veilige modus zijn muis en toetsenbord het niet doen en ik kan nergens in de huisregels ontdekken dat wij hem daarbij niet mogen helpen.

m@rio zei:
Verder voor de anderen:

Het is dat de TS aangeeft dat een illegale versie is anders hadden jullie niks door gehad. De vraag die gesteld is is niet tegen de huisregels in. Er wordt niet geholpen met een crack. De vraag is waarom in de veilige modus zijn muis en toetsenbord het niet doen en ik kan nergens in de huisregels ontdekken dat wij hem daarbij niet mogen helpen.

jah jongens jullie hebben hem gehoort :p

zijn ze beiden aangesloten op usb ???
je moet nl de usb-poorten activeren in de bios ... is dat niet gebeurd, zaller nix op usb werken.

de jean zei:
zijn ze beiden aangesloten op usb ???
je moet nl de usb-poorten activeren in de bios ... is dat niet gebeurd, zaller nix op usb werken.

Dat is niet bij alle moederborden zo. Niet bij die van mij in ieder geval, een ook nooit van gehoord. Maar het is te proberen

gamers-inside zei:
jah jongens jullie hebben hem gehoort :p

Met deze zin kom je een beetje over van: Kom op jongens, zoek van mij eens een oplossing....

Maar goed, zijn het usb apparaten?

// Robert G. ^^ zei:
Met deze zin kom je een beetje over van: Kom op jongens, zoek van mij eens een oplossing....

Maar goed, zijn het usb apparaten?

is al gevraagd ...

De vraag is waarom in de veilige modus zijn muis en toetsenbord het niet doen en ik kan nergens in de huisregels ontdekken dat wij hem daarbij niet mogen helpen.
Er is een registerinstelling die er voor zorgt dat muis en toetsenbord het niet doen in veilige modus. Ik ken namelijk een beveiligingsprogramma waar je dat als optie kan aanvinken. Waarschijnlijk worden je drivers niet geladen in veilige modus. Ik ben ff niet in de mogelijkheid om het verder uit te spitten, maar misschien iemand anders wel.

toedels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan