Windows activeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter gp69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,
ik kreeg net melding dat ik mijn vista moest activeren binnen 3 dagen.
Mijn pc is geformateerd geweest in een winkel.. en hierdoor werkt mijn productcode niet...
vermits te winkels de komende dagen gesloten zijn, zit ik dus met een groot probleem...
kan iemand helpen

PS. stel dat ik mijn pc niet geactiveerd heb, raak ik dan mijn bestand kwijt?
PS2 KNOP TEL. ACTIVEREN STAAT ER NIET

Laatst bewerkt:
Nederlandse telefoonactivatie: 0800 023 3487

Deze optie zou gewoon beschikbaar moeten zijn.

Maar wat heeft de pc winkel dan gedaan eigenlijk?
Met alleen een format wordt de code niet ineens ongeldig.

de rede waarom ik vraag of er geen code op zit omdat het misschien een ander code is .

wat misschien ook kan zijn is dat microsoft nog denkt dat het code al geregistreerd is.

Je kan ook via internet explorer na die drie dagen explorer.exe openen maar sluit dan niet de activatie scherm dan meld windows weer af.'

In Internet explorer dit ingeven. C:\Windows\explorer.exe. Dit werkt tenminsten in Windows 7 bij mij. of je typt in command prompt slmgr /rearm dit verlengt je windows met 30 dagen. Probeer dit maar

Ik heb er niks bijgekregen
nu in de winkel hebben ze mijn pc geformateerd want er stonden een boel virussen op.
maar ik heb al gedacht aan telefonisch te activeren, maar als ik die optie niet heb, kan ik toch ook niet die code invullen ... ofwel soms?
btw werkt deze nummer ook voor belgie

Telefonische activatie zou altijd mogelijk moeten zijn, vreemd dat het dan niet mogelijk is.

België: 0800 40758

Ik ben gewoon benieuwd welke key er nu in je systeem staat en welke er op je stikker staat.Zit daar verschil in dan weet je het probleem.Zit er geen verschil in ga ik denken aan een simpele typefout van je(onder voorbehoud)

Ik ben gewoon benieuwd welke key er nu in je systeem staat en welke er op je stikker staat.Zit daar verschil in dan weet je het probleem.Zit er geen verschil in ga ik denken aan een simpele typefout van je(onder voorbehoud)

het is idd een volledig andere key, nu de typfout zou al niet van mij komen want ik heb ettelijke keren opnieuw geprobeerd. maar kan ik nu de code wat door de winkel is ingegeven gebruiken of moet ik het veranderen

In 1 van me vorige replays staat een link hoe je de key in vista kan aanpassen.Als jou was eens proberen met je eigen key op de stikker.(ervan uitgaande dat die altijd gewerkt heeft)

In 1 van me vorige replays staat een link hoe je de key in vista kan aanpassen.Als jou was eens proberen met je eigen key op de stikker.(ervan uitgaande dat die altijd gewerkt heeft)

die code is al n keer of 2 gebruik geweest bij herinstallatie, maar de 2e keer heb ik hem opnieuw telefonisch geactiveerd.
wat raad u mij nu aan

Je eigen code.....
Ik snap even eerlijk gezegd niet waarom de reparateur een andere code gebruikt heeft bij je.Wellicht ivm met een oem versie bijv???

Je eigen code.....
Ik snap even eerlijk gezegd niet waarom de reparateur een andere code gebruikt heeft bij je.Wellicht ivm met een oem versie bijv???

kan zijn, ik heb mijn cd-rom gekocht toen ik mijn pc opnieuw in elkaar stak..
maar ik zal het eens gaan proberen te veranderen...
als het lukt zal ik het aanduiden dat het is opgelost.

Bij dit verhaal ga ik ervanuit dat de key die op je kast staat de key is die je altijd al gebruikt hebt,
Zo ja dan zou er geen probleem meer hoeven te zijn.

nu is er wel een probleem, cmd geeft hetvolgende probleem

De syntaxis van de opdracht is onjuist.

wat nu

Hoe is het je nu gelukt?
En ik zag dat je via de link van mij een foutmelding kreeg??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan