windows aero niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinpp

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
19
hallo ik wil graag windows aero aanzetten maar dit wil niet echt lukken ik heb hierbij ook gewoon het programma gebruikt van windows vista om eruit te komen maar daar loopt het bij 1 van de stappen in de soep, hier is mijn uitleg:

hij vraagt eerst of mijn systeem het aankan:
ik heb : windows vista ultimate, 1 gig ram, 2.4 gigahertz processor, kleuren op 32 bits resolutie op 1280x1024 en hij draait op 60 hertz

dan vraagt hij of mijn thema op windows vista staat dus dat heb ik met de link in het hulpprogramma bekeken en hij staat op windows vista thema

dan moet ik mijn kleuren schema wijzigen en op windows aero klikken maar die staat er niet :shocked:
en ik weet nu echt niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen want op mijn andere pc die hetzelfde vista besturingssysteem draait doet windows areo het wel en die heeft maar 703 mb ram en alles wat net iets minders is als deze pc waar ik nu mee bezig ben.
 
Hoi,

Welke versie van Vista heb je ..... Home premium; Business....
 
@hierboven
er staat vista Ultimate

@TS welke videokaart heb jij ?
 
Je videokaart moet DirectX9 hardware-matig aan kunnen, anders werkt Aero inderdaad niet.
 
Ohh ... yes .... pffff.
Ultimate, dus daar kan 't niet aan liggen :rolleyes:

Idd. graf.kaart die 't niet toestaat ....
 
nou ik heb een ati radeon 9000u family series video kaart met 256 mb video geheugen.

help deze informatie of moet ik er nog meer informatie uithalen want dan moet ik er even het boekje van zoeken.
 
Alleen de Radeon 9800 is een Radeon 9 die "Vista ready" is.

Verbeter me indien nodig.
 
nou ik merk het dus dat het aan mijn videokaart ligt want heb namelijk ff ergens een 6800 GT kunnen wegplukken en nu loopt hij super en aero is natuurlijk helemaal tip top hij geeft bij cijfer een 5.6 aan ipv 1 :eek: dus das nogal een vooruitgang :thumb: bedankt voor jullie hulp jongens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan