windows afgesloten om schade te voorkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Windows wordt sinds vandaag continu afgesloten en krijg de volgende meldingen :

windows wordt afgesloten om schade te voorkomen :

en de mededeling dat het wordt veroorzaakt door win32k.sys
of door
page_full_in_nonpaged_area.

Heb al geprobeerd met systeem herstel het probleem op te lossen ook in veilige modus maar doordat windows steeds weer afsluit kan ik systeemherstel niet uitvoeren.
Nu is mijn vraag hoe ik dit probleem kan oplossen en zou dit probleem ook opgelost kunnen worden met de cd-rom xp pro?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten.

ben je zeker dat het page "Full" in nonpaged area is ? en niet page "fault" ...

update

Heb geen printer of een all in one aangesloten op deze computer en ja het is echt full en niet fault.
Heb ook ff gegoogeld en daar hadden ze het over het geheugen wat slecht is of dat het aan de video kaart kan liggen.:(

Dit bericht is geschreven met deze computer dus kan nu heel even op internet en maar voordat het ik het in de gaten heb gaat hij weer afsluiten met die foutmeldingen dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.:D

Met vriendelijke groeten

wat geprobeerd

Nu geeft hij dus wel page fault aan.:(
Heb een ander schermadapter geplaatst en het geheugen in een ander bank gezet en nu liep hij pas vast na 3 uren dus.
Heb gelezen hier op forum dat er een programma is om je geheugen te testen maar heb geen lege floppy en/of lege cd rom dus ga het zo halen dan het proggie draaien en kijken hij wat kan vinden.
Als er iemand nog meer ideeën heeft om dit probleem op te lossen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan