Windows afgesloten via blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Beste,

ik heb 2 beeldschermen op m'n pc, dit werkt perfekt maar vandaag wou ik FSX spelen (met 2 schermen) en na een tijdje had ik een (freeze) scherm (met lichte strepen in) en plots een blauw scherm met de melding dat windows wordt afgesloten om schade te voorkomen. Toen startte de pc opnieuw op.
1e scherm (tv via HDMI) geeft geen beeld meer, 2e scherm via VGA wel.

Wat zou het probleem zijn??

Mvg,
Captainsparrow

ik weet niet of ie te heet is geworden,

hieronder screenshots van de raporten van whocrashed...

crash1.jpg
crash2.jpg

mvg

Op zoek naar de nieuwste driver voor de videokaart, die downloaden en installeren, dat is het advies van Whocrashedmysystem.

Als dat niets oplost is er denk ik toch wat mis met de videokaart zelf.

Hoi,

Windows zegt dat de driver up to date is. Er is geen nieuwere beschikbaar. Toch raar dat ik het probleem enkel heb met FSX. Andere games, waaronder first person shooter games, hebben dit nog niet teweeg gebracht.

Ik zal eens testen of ik het ook voorheb op enkel VGA Of enkel HDMI. Ik laat nog wat weten.

Mvg captainsparrow.

Hoi,

ik heb die driver van nvidia geprobeerd maar t resultaat was t zelfde...
ik heb mijn oudere kaart ingetoken (sparkle nvidia 9400 GT met 1 GB) en eventjes getest. ik heb niet onmiddellijk problemen ondervonden.

Zou ik met die kaart (die een vga en dvi uitgang hebben) 2 schermen kunnen gebruiken?

Mvg,
captainsparrow.

twee schermen zou moeten kunnen.
Wel de nvidia software goed instellen zodat de twee schermen als 1 geheel gezien worden.

Als die het dan wel goed doet is het toch die andere videokaart.
Is dat soms een hele zware die heel veel stroom verbruikt? En is de voeding daar zwaar genoeg voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan