Windows-agenda in Sidebar ....???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
1.823
Hoi,

Je kunt nu wel prachtig een kalender in de sidebar weergeven, maar kan dat ook met de windows-agenda van Vista.
Dat lijkt me stukken handiger, maar ik weet niet hoe .... weet niet hoe .... weet niet hoe .... :p :p
 
Dag Humpe,

Het is me al vaker opgevallen, dat je - ook op andere threads - geen adequaat antwoord geeft.
Als je het antwoord op mijn heldere en simpele vraag niet weet, reageer dan niet, of wees duidelijker.
Hier kan ik en nogmaals, ik heb ook geconstateerd bij je reacties op anderen, niks mee!!
 
Hoi,

Met deze gadget voor de Vista sidebar kun je precies alle outlook info zien: mails, tasks, calendar, appointments, ... :)

Het moet wel Office 2007 zijn waarin je je kalender bijhoud.
 
Hoi,

Ik zal de vraag nogmaals formuleren:

Nieuw in windows vista is, dat er - per gebruiker - ook standaard een agenda beschikbaar is.
Ik bedoel dus NIET de agenda die in Outlook, onderdeel van het MsOffice-pakket, zit.
De sidebar van vista biedt de gadget 'kalender', maar dit is niet hetzelfde als de gebruikersagenda.
Ook is tussen deze gadget en de agenda geen koppeling te maken voor zover ik dat kan overzien tot nu toe.

MIJN VRAAG:
Is het mogelijk om de windows-agenda als gadget in de sidebar te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Valijn, ik heb de laatste regel aangepast. We kunnen het zonder grote letters ook wel lezen.:)
 
als je agenda's toch apart gaat bijhouden, kun je evengoed nog een extra erbij doen ...
 
Hoi,
MIJN VRAAG:
Is het mogelijk om de windows-agenda als gadget in de sidebar te plaatsen.

Ik ben vrij zeker dat het mogelijk is, ik weet alleen niet zeker hoe.
Tenzij er 'beperkingen' of speciale soorten van beveiliging op die agenda zitten dat het verbinden met een sidebargadget voorkomt denk ik dat je ofwel 1 zou kunnen downloaden ofwel 1 zelf zal moeten proberen maken...
Op de site van microsoft staat hoe je zelf gadgets kan maken. Veel suc6!
 
vis ta ....

één ding is duidelijk: jij weet het ook niet, evenals alle anderen tot nu toe.
vreemd dat mensen reageren op vragen waar ze geen antwoord op hebben .... daar is helpmij toch juist voor?
 
vis ta ....

één ding is duidelijk: jij weet het ook niet, evenals alle anderen tot nu toe.
vreemd dat mensen reageren op vragen waar ze geen antwoord op hebben .... daar is helpmij toch juist voor?

In de vraag hier vlak boven vraag je enkel of het mogelijk is, ik zeg "dat het mogelijk is op voorwaarde dat ..."
Ik weet alleen niet hoe, het moet. Ik weet wel dat je op de site van microsoft moet gaan kijken als je het zelf wilt maken.
Het is toch beter dat we je op weg helpen, dan helemaal niet doen. Nu heb je mss nieuwe inzichten en ga je misschien op een andere manier zoeken.

Volgens mij heb ik een zo degelijk mogelijk antwoord gegeven op jou vraag. En als dat niet 100% voldeed heb ik je in ieder geval al op weg gezet met de raad om op microsoft.com te gaan kijken. Als je dat zelf al hebt geprobeerd of andere info wilt, had je in je bovenstaande posts een uitgebreidere uitleg moeten geven. Probeer je iemand te helpen en krijg je verwijten, awel merci.
 
O jee,

En ik maar denken dat microsof z'n eigen toegevoegde programma'tjes met vista wel zou voorzien van een 'gadget-link' ....... tssss.

Mensen bedankt, ik weet genoeg.
Vraag me alleen wel af, waar die kalender als gadget nu eigenlijk voor dient ...... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan