Windows Agenda (Vista) werkt niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter with1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Sinds kort geeft mijn PC na het opstarten aan dat Windows Agenda niet werkt. Nou wil ik dat helemaal niet, ik gebruik die agenda niet. Een tijdje geleden heb ik alleen die Agenda bekeken, maar geen enkele instelling gewijzigd.

Wat mij betreft mag die agenda van mijn PC af, of in ieder geval niet opstarten. In het opstartmenu staat hij niet aangegeven en verder zoeken leverde mij niks op.

Hoe kan ik die Windows Agenda uitzetten of eventueel verwijderen?

Reggy

In Vista zit een programma dat heet 'Windows Agenda'. Heel erg handig natuurlijk om daar al je afspraken in te zetten. Dat heb ik dus ook gedaan, alleen bij het opstarten van de PC kreeg ik daar een foutmelding, dat de 'Windows Agenda' niet te starten viel. Dus de Agenda was niet actief. Als ik vervolgens handmatig de Agenda opstart, doet ie het wel.
Ik heb toen een nieuwe agenda aangemaakt, zonder afspraken er in en na een herstart was die foutmelding weg.

Bron: http://blogger.xs4all.nl/ellybert/archive/2007/02/16/184239.aspx

Een gouden tip .. en het werkt.

Maar je moet dus echt een nieuwe agenda maken en de oude agenda met evt. afspraken helemaal verwijderen. Ik had in eerste instantie na jouw tip alleen de afspraken verwijderd en een nieuwe agenda aangemaakt. Het lukte pas toen ik ook de eerste agenda had verwijderd.

Die agenda werkt dus niet ..... stom ding van Vista :evil:
Bedankt voor je hulp !! :love:

Reggy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan