Windows Areo

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,
Had eerst een snel koppeling van windows aero,heb deze blijkbaar een keer weg gedaan,enkan dit program nergens terug vinden,voor een nieuwe te maken.
Wie weet hoe dat moet.

Groet Indiaan

Laatst bewerkt:
I

Hallo beste mensen,
Had eerst een snel koppeling van windows areo,heb deze blijkbaar een keer weg gedaan,enkan dit program nergens terug vinden,voor een nieuwe te maken.
Wie weet hoe dat moet.

Groet Indiaan

Is windows areo bij jou een programma of bedoel je de skin in vista?

Als het een programma is kun je gewoon de xp zoekfunctie gebruiken en dan naar areo zoeken (is het niet aero??)

Als je de vista skin hebt ga je naar bureaublad, rechtermuisknop, ga naar de vormgeving tab en kies daar de skin die je wilt

Aero

aero is de naam je hebt gelijk.Nou ik heb gewoon een keer de snelkoppeling weg gegooid in de prullebak.Kan dat wel instellen bij windows persoonlijke voorkeur aanpassen.Maar ik wil graag een snelkoppeling zo dat je 3 of 4 enz schermen in 3d kunt laten zien.Maar weet niet hoe ik die moet maken en hoe ik dat program te voorschijn moet toveren.Zoekopdrachten had ik al geprobeerd,en ook bij softwrare heb ik gezocht ra ra.

Je hebt geen snelkoppeling nodig. Gebruik de Windowstoets+TAB. De Windowstoets vasthouden met de TAB ga je steeds een scherm verder.

Hoi !

Tja, ik werk al dik een jaar met Vista, maar een aero-snelkoppeling ben ik nog nooit tegen gekomen !

Niet op m'n eigen PC's en niet op de tientallen van de klanten.

Aero werkt in Vista Premium of hoger, als je Vista-score tegen de 3 aan zit.

Bedoel je soms flip 3 D ?

Greetz,

Harry.

Ik had er een langs de startknop staan mijn score is 5.2 daar ligt het niet aan

Laatst bewerkt:
@whitewolff,
graag gedaan en bedankt voor het compliment.

@Harry,

Hier stond standaard een snelkoppeling "Tussen vensters schakelen"(Flip 3d) in de taakbalk bij "Snel starten". Flip 3d is inderdaad wat de TS als snelkoppeling terug wou.

C:\Users\Default User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch zou hij nog moeten staan. Deze kan je naar je Snel Starten (naast de startknop) slepen, en dan wordt hij opnieuw aangemaakt in je eigen Quick Launch map.

Hoi !

@crash: tja, als TS dat gevraagd had.......

Greetz,

Harry.

Harry, dat vroeg de TS ook.:)

Maar ik wil graag een snelkoppeling zo dat je 3 of 4 enz schermen in 3d kunt laten zien
bericht nummer 3.

Ja dat bedoel ik Yes bedankt.Hij staat er weer,Toch allemaal bedankt.:D

Hoi !

Ja, ik zie het nu ook in de derde post !

Was weer es te snel; beiden excuses.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan