Windows azure geen credit card

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Sherin, ik ben de product lead Windows Azure in Nederland. Ik help je graag om Azure te testen.
Om Azure te gebruiken begin je op basis van een credit Card.

Als alternatief kan ik je een Azure Pass voor 30 dagen free trial sturen.
Stuur mij even je mailadres dan zorg ik dat je een pass krijgt waarmee je zonder credit Card kan testen.

Groet,
Erik Jan

mijn e-mail is Weer aangepast door een moderator
sorry voor de late reactie

Laatst bewerkt door een moderator:
@SherinBloemendaal : Je posting met je email adres verwijderd. Tevens in de voorgaande post je verkapte verwijzing aangepast.
De sectie-moderator had je bericht al een keer aangepast. Indien een moderator dit doet is het niet aan jou dit te overrulen.

Mailen gaat via het profiel.

@SherinBloemendaal : Je posting met je email adres verwijderd. Tevens in de voorgaande post je verkapte verwijzing aangepast.
De sectie-moderator had je bericht al een keer aangepast. Indien een moderator dit doet is het niet aan jou dit te overrulen.

Mailen gaat via het profiel.

Hoe/??????
ik kan geen prive berichten sturen

Bovenaan de pagina: Forumacties ---> wijzig opties.
Daar vinkje zetten bij: E-mail van andere gebruikers ontvangen

Een prive bericht kunnen inderdaad alleen verenigingsleden sturen.

Vergelijkbaar verzoek: ik probeer met mijn creditcard (3V card = Visa) een account aan te maken voor Azure maar krijg melding "we can't authorize the payment method" *. Dat is een tegenvaller, ik heb aankomende week een Azure account nodig voor een Microsofttraing voor Azure. Alvast bedankt voor de hulp.
*) Ik zie in mijn 3v betalingsoverzicht wel pogingen tot afschrijving van 1 euro vanaf MSFT *ONLINE 0800 029 2069IE

@Frup
Welkom op Helpmij. :)
Als je de voorwaarden bij registreren had doorgelezen dan had je kunnen weten dat het zo niet werkt.
De voorwaarden.
Je mag zelf je eigen topic aanmaken.
Succes verder op ons forum . :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan