Windows backup DVD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brianpel

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Hoi,

aangezien ik een ssd schrijf wil gaan installeren in mijn laptop wil ik graag weten of ik met mijn (zelfgemaakte) dvd's windows helemaal opnieuw kan installeren, op de nieuwe ssd. Is dit mogelijk met deze dvd's? Het gaat om een HP laptop met windows 7. De dvd's waar ik op doel zijn degene die je moet branden als je windows installeert. Ik wil namelijk graag alle sneltoetsen op mijn toetsenbord blijven gebruiken en dit gebeurt vaak via de software van HP.

Met vriendelijke groet,

Brian.

Laatst bewerkt:
Voor die sneltoetsen heb je eigenlijk alleen de drivers nodig die erbij behoren, dat staat los van de windows installatie ;)

Nee, je hebt recovery DVD's gemaakt en daarmee kan je geen schone installatie doen.
Je zal dus een volledige versie van W7 moeten hebben en nadien zoals K1pje al zei de drivers moeten downloaden van de HP site.

Bijvoorbeeld via Digital River, deze stellen de officiële iso's beschikbaar inclusief het bewijs dat dit de officiele zijn: klik

Deze mag je gewoon downloaden, let wel op dat je de goede pakt die bij jouw versie hoort, anders kun je deze niet activeren en kan je er niets meer na de trail periode van 30 dagen ;)

Is hierbij ook de optie om ze in het Nederlands te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan