Windows Backup Utility

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hallo Lui,

Wie kan mij hierbij helpen? Op Windows XP Home was deze backup niet geinstalleerd. Ik vond de download tip in de Digitaalgids van de Consumentenbond en installeren ging prima. Maar vraagt nu om verwisselbare schijf F,G.H.I. Die zitten er niet in. Wel DVD (E)
en de externe harde schijf van 298 GB maar die staan er niet bij. Blijft alleen over Documents and settings. Maar in geval van nood heb ik daar niks aan. Dit laat zich niet
openen. Als het er na een crash nog in zou staat. Ik heb daar de externe schijf speciaal
voor aangeschaft. Ik hoop dat iemand een oplossing weet, waarvoor bij voorbaat dank.

Wanneer je onder "Deze Computer" kijkt, wel schijfletter heeft de externe harddisk dan?
En heb je die harddisk al eens ergens voor gebruikt?

Wanneer je onder "Deze Computer" kijkt, wel schijfletter heeft de externe harddisk dan?
En heb je die harddisk al eens ergens voor gebruikt?

Hallo mrmusic,
De schijfletter is (J) en ja 1 x gebruikt met Cobian Backup.

En de externe harddisk is op dit moment ook gewoon vanuit "Deze Computer" te benaderen en te openen?

En draait Cobian toevallig ook op dit moment, of staat deze nog geinstalleerd?

Wellicht dat Cobian de werking van een ander backup-programma blokkeert. Verwijder Cobian eens en probeer het nog eens met Vista

Wellicht dat Cobian de werking van een ander backup-programma blokkeert. Verwijder Cobian eens en probeer het nog eens met Vista

Cobian uitgezet. Heeft niet geholpen. Ik hoef cobian toch niet helemaal te deinstalleren? Ik heb geen Vista.

Laatst bewerkt:
Sorry, mijn fout. Over welke backup utility heb je het dan?

Hiermee wil ik nog even terugkomen op het voorgaande (Ik weet niet of dit zo kan).
Bachup maken gaan prima en het staat dan ook allemaal op de externe schijf. Hij
zet het op Foxit reader maar die doet niets en geeft alleen OKE maar als je het aan klikt
valt Foxit weg. Ik kan dus niet zien wat er in de backup staat. Ik vraag mij dan ook af hoe
je de Backup terug zet na een crach. Weet iemand hier iets op, dan bij voorbaat bedankt.

Hiermee kom ik nog even terug op het voorgaande.Na system recovery wilde ik de backup terug zetten. Het programma zet dan alles terug, meer na afloop is niks te
vinden, wat nu?

Het schijnt dat niemand weet hoe het moet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan