windows based mobiel kopen in amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumble

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Hallo,

Het is toch zo dat in amerika die mobieltjes stukke goedkoper zijn? Het is dus zo dat mijn broer in amerika zit en vroeg me dus af of hij niet ff zo'n dingetje voor mij mee kon brengen, nu heb ik wel een aantal vraagjes (voor de mensen met ervaring/verstand van deze zaken):
  1. Is het zo dat die dingen daar echt (veel) goedkoper zijn?
  2. Werken die dingen wel op het europees netwerk, volgens mij hebben ze daar in amerika een ander telefoon netwerk..
  3. Zijn ze sim-lock vrij, of is dit per tellie verschillend?
  4. Hoe zit het met garantie?, gaat dat gewoon via de manufactor?
  5. Kan er moeilijk gedaan worden bij het vliegveld?
  6. Zijn er nog dingetjes waar ik rekening mee moet houden?
  7. Weet iemand een amerikaanse site waar ik de prijzen kan vinden van mobiele telefoons in amerika?

Ik zou dus graag zon htc touch pro2 willen, hier een nederland dus 500ekkies (iets te veel van het goede), misschien in amerika 300? of zit ik nou te dag dromen :p

ps.
oja, mn broer zit maar een maandje in amerika. Dus het liefst zoek ik zelf alles uit en dat hij gewoon ff winkel binnen loopt, zegt welke telefoon en kopen maar. ik ga niet aan um vragen datie daar alles moet afstruimen om een telefoon voor mij te kopen, daar zit hij ook niet op te wachten :)

Laatst bewerkt:

1. [*]Is het zo dat die dingen daar echt (veel) goedkoper zijn?:)

De dollar is minder waard dan de euro, dus ja

[*]Werken die dingen wel op het europees netwerk, volgens mij hebben ze daar in amerika een ander telefoon netwerk..

ligt eraan, Amerika gebruikt een andere band, het kan WEL als de telefoon met de 3G functie is uitgerust

[*]Zijn ze sim-lock vrij, of is dit per tellie verschillend?

Geen idee

[*]Hoe zit het met garantie?, gaat dat gewoon via de manufactor?

Ja alleen reken op hoge verzendkosten vanuit NL en het kan dat ze je geen eens garantie geven in het buitenland.

[*]Kan er moeilijk gedaan worden bij het vliegveld?

Nee hij is gewoon legaal aangeschaft

[*]Zijn er nog dingetjes waar ik rekening mee moet houden?

Al het bovenstaande

[*]Weet iemand een amerikaanse site waar ik de prijzen kan vinden van mobiele telefoons in amerika?

Google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan