windows beveiligingscentrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

eppe

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
8
beste mensen,
aangezien jullie mij al een paar keer geholpen hebben, hoop ik dat het deze keer weer zal gebeuren.
ik heb een probleem met windows beveiligingscentrum.
ik heb bullguard gekocht, en daar zit een virusscanner op, maar ook anti-spyware, een firewall en meer. alleen heeft vista standaard ook een firewall, en een anti-spyware. ik heb zo'n idee dat dit niet goed samenwerkt. hoe kan ik windows defender(de anti spyware van windows) uitzetten?
ook geeft hij aan dat het beveilgingscentrum is uitgeschakeld. als ik het dan wil inschakelen, krijg ik een melding: service security centrum is niet gestart.

hopelijk krijg ik snel antwoord, want ik heb zo'n idee dat het beide niet goed gaat werken.
bedankt!
 
Deze opties kun je in Vista vinden door op Start te klikken, vervolgens op Configuratiescherm en daarna op Beveiliging. Dan kun je vervolgens op Windows Firewall of Windows Defender klikken om je optie in- of uit te schakelen.

Twee anti-spywareprogramma's die beide in realtime werken / beveiligen hoeven niet per se problemen op te leveren, dat hangt van de programma's af maar het kan wel.
Twee firewalls is zeker niet aan te raden nee, eentje is voldoende.
 
oke, de firewall van windows staat uit.
maar als ik bij configuratiescherm windows beveiligingscentrum aanklik, staat er beveiligingscentrum uitgeschakeld, als ik um dan wil inschakelen, krijg ik een bericht met ''de security service center is niet gestart''.
ook staat er bij firewall dat er geen firewall ingeschakeld is, terwijl als ik bullguard opstart, en kijk bij firewall dat die gewoon uitstekend werkt. het klopt dus wel dat er een firewall actief is?

en hoe krijg ik windows defender uit?
 
Het Beveiligingscentrum van Windows herkent ook niet alle beveiligingssoftware, en blijkbaar de firewall van BullGuard ook niet. Als BullGuard aangeeft dat de firewall goed werkt is dat niks om je zorgen over te maken.

Over Windows Defender: kijk eens hier hoe je dit kan uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan