Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds een week krijg ik telkens wanneer ik mijn Outlook(Office 2016) open deze lastige melding.
Na 3x het paswoord in te geven verdwijnt deze en wordt het paswoord voor de volgende account 3x gevraagd.
Wanneer de even later outlook weer open krijg ik weer deze melding en zo blijft het maar doorgaan.
Voorlopig lijkt het opgelost.
Om dit probleem op te lossen, schakelt u de optie in om Office verbinding te laten maken met onlineservices door deze stappen voor uw versie van Outlook te volgen.
Outlook 2016, Outlook 2019 en Outlook voor Microsoft 365:
Op het tabblad Bestand selecteert u Opties.
Selecteer Vertrouwenscentrum en selecteer vervolgens Instellingen Vertrouwenscentrum.
Selecteer Privacyopties en schakel vervolgens het selectievakje Laat Office verbinding maken met online services van Microsoft om functionaliteit te bieden die relevant is voor uw gebruik en voorkeuren in.