Windows Beveiliginscentrum uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdriessen

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Berichten
21
Omdat gebruikersaccountbeheer (uac) heel erg irritant werd, heb ik dit na wat googlen uitgeschakeld. Alleen nu heb ik telkens meldingen van windows' beveiligingscentrum dat de beveiliging niet in orde is. Dus nu wil ik dit uitschakelen. Na nog meer gegoogle lees ik dit:

Eerst moet ik beveiligingscentrum openen, en dan het volgende:
Klik in het linkerdeelvenster op Waarschuwingen van Beveiligingscentrum wijzigen.

Maar dit staat helemaal nergens in het linkerdeelvenster? Hier een screenshot: (sorry voor de slechte kwaliteit, het gaat alleen even om het linkerdeelvenster)


Weet iemand hoe ik voorgoed afkom van die vervelende meldingen, of is er iemand met hetzelfde probleem? Dit hoor ik graag!

Alvast bedankt,
 
En als je nou eens eerst de status op ''Ingeschakeld" zet, daarna desnoods opnieuw opstart en dan het beveiligingscentrum opent?
 
Na het inschakelen van het beveil.ctr.:
Start->configscherm->beveiligingsscherm->waarschuwingen van beveil.ctr. wijzigen->kiezen: geen melding met wél een pictogram (handig) of geen melding en geen pictogram.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem gevonden. Ik had gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld dmv de service 'security center' uit te schakelen. Dat had ik ergens gelezen op een forum. Maar door dat uit te schakelen kreeg ik die melding Nu weer ingeschakeld, en ik kan gebruikersaccountbeheer apart uitschakelen, en de waarschuwingen wijzigen.
Bedankt voor de reacties:thumb:

Tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan