Windows blijft hangen bij het opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Hey,

Ik heb mijn Windows 7 al 4 keer opnieuw geinstalleerd maar als ik mijn nvidea driver of een virus programma installeer, dan kan ik niet meer in windows komen en blijft hij hangen in het login scherm (achtergrond) met de cursor die nog wel werkt! Ik weet niet wat ik verkeerd doe want na 4 keer moet hij het toch wel een keer doen? Ik hoop dat iemand meer weet, alvast bedankt!


Grtz
 
Als je nu eerst eens je specs van je pc/laptop opgeeft (merk/type enz.) want hier kunnen we niets mee.
(anders had je allang reacties gehad)
 
Laatst bewerkt:
Als je nu eerst eens je specs van je pc/laptop opgeeft (merk/type enz.) want hier kunnen we niets mee.
(anders had je allang reacties gehad)

Hey, is goed... hij heeft het al wel eerder gedaan maar hier staan mijn specs:


Operating System
Windows System : Microsoft Windows 7 Ultimate 6.01.7600
Platform Compliance : x86

Processor Model : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz
Mainboard : Asus P5KPL-VM
Motherboard Model : ASUS P35/G33/G31 Processor to I/O Controller
Memory Module : Corsair VS1GB667D2 1GB DIMM DDR2 PC2-5300U DDR2-666 (5-5-5-15 3-18-5-3)
Memory Module : Corsair VS1GB667D2 1GB DIMM DDR2 PC2-5300U DDR2-666 (5-5-5-15 3-18-5-3)
Video Adapter : Standaard-VGA grafische adapter (48 SP, 1GB DDR2, PCIe 2.00 x16)
ST3250824AS (250GB, SATA300, 3.5", NCQ, 8MB Cache) : 233GB (C:) (D:)
Hard Disk (C:) : 98GB (NTFS) @ ST3250824AS (250GB, SATA300, 3.5", NCQ, 8MB Cache)
Documenten (D:) : 135GB (NTFS) @ ST3250824AS (250GB, SATA300, 3.5", NCQ, 8MB Cache)
 
Zo, nu weten we tenminste waarover dat we 't hebben. Die Nvidia-driver en dat Antivirusprogramma heb je daar de juiste bits-versie van geïnstalleerd ? Dus 32-bits?
 
Zo, nu weten we tenminste waarover dat we 't hebben. Die Nvidia-driver en dat Antivirusprogramma heb je daar de juiste bits-versie van geïnstalleerd ? Dus 32-bits?

Ja, gewoon nvidea de juiste software windows 7 32 bit en dan alsnog doet hij het niet... steeds als er iets in de lijst van services komt lijkt dat niet door te komen ofzo... maar als ik die achteraf uit zet dan werkt het niet.... alleen als ik bij het starten F8 druk en dan kies voor "Gebruik de laatste juiste configuratie", dan start hij de computer zonder die services... en veilige modes start hij wel gewoon op....
 
Ben je hier geweest? Voor je chipset.
Waar heb je die Nvidia-driver opgehaald? je video-adapter/chip zit toch on-board? heb je nog een aparte videokaart in je pci/pcie-slot?
 
Laatst bewerkt:
Ben je hier geweest? Voor je chipset.
Waar heb je die Nvidia-driver opgehaald? je video-adapter/chip zit toch on-board? heb je nog een aparte videokaart in je pci/pcie-slot?

Ik heb een "nVidia GeForce GT 220" en daarvoor ben ik naar de website gegaan voor de windows 7 32 bit versie... maar ookal installeer ik die niet en alleen de virus scanner, spyware protect of een video driver... elk apart geeft het zelfde effect... iig bedankt voor het helpen! grtz
 
Dan moet ik ff passen,dan kan ik me alleen nog maar bedenken dat je een verkeerd OS gedownload hebt. Ik neem aan dat je eerst een ander OS erop hebt gehad zonder deze problemen?
 
Dan moet ik ff passen,dan kan ik me alleen nog maar bedenken dat je een verkeerd OS gedownload hebt. Ik neem aan dat je eerst een ander OS erop hebt gehad zonder deze problemen?

ik heb twee verschillende geprobeerd, en beide werken ze niet. De Windows 7 die ik als eerste gebruikt werken wel gewoon bij klasgenoten en bij mijn broer, al een half jaar lang maar bij mij als ik update doet hij het wel enzo maar zodra ik een virusscanner of videodrivers installeer blijft de computer hangen op het inlogscherm met de cursor nog werkend.... als ik ctrl+alt+del druk krijg ik een zwart scherm en als ik dan escape doe komt hij weer terug op het scherm waar hij voorheen op hing... ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn, erg vervelend! Iig bedankt voor de poging om mij te helpen :)

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan