Windows blijft hangen tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

huso34

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2011
vanmorgen deed ik mijn laptop aan en toen merkte ik dat die bleef hangen op windows starten heb windows 7 en heb laptop voor 2 weken nieuw gekocht kan iemand me helpen pls:shocked:

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik zou eerst even kijken of je in veilige modus kunt opstarten meestal f8 en als hij dat doet daar staat meestal iets van laatst werkende configuratie bij. Iets gedownload gisteren? dan zou je dit ook nog kunnen doen in veilige modus

ik heb hem op laatste werkende configuratie gestart maar daar blijt die ook hangen ja en heb altijd liedje gedownload van youtube als video formaat en hoe moet ik dat doen in veilige modus als ik die nog niet eens in de windows kom?

Zoals je aangeeft heb je die laptop sinds 2 weken, als er nu al problemen zijn met opstarten. Dan raad ik aan om deze toch terug te sturen naar de leverancier en hier contact mee op te nemen, deze zullen je een nieuwe laptop toe sturen mocht het een hardware probleem zijn. Als je laptop nu al problemen geeft kan dat in het vervolg alleen nog maar meer worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan