Windows blijft herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

deniz84

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hallo,

Ik zit met een probleem op mijn windows vista.
Wanneer ik opstart blijft hij maar herstarten. Ik krijg eerst de keuze of ik in veilige modus of normaal wil starten, daarna een laadscherm van windows, en dan start hij weer opnieuw.
Ik zou geen idee hebben hoe ik dit op kan lossen, maar ik kom niet meer in windows op deze manier.

Iemand een idee?

Meestal is dit een software probleem met de driver.

Ik raad je aan om even in de veilige modus te starten en dan de driver te deinstalleren waarvan je denkt het een probleem veroorzaakt. Als je computer vervolgens weer normaal opstart kan je de driver downloaden van de site die wel goed werkt.

Ook is het misschien een tip om systeem herstel te doen.

Bedankt voor je reactie,

maar ook bij veilige modus blijft hij herstarten..
ik heb geprobeerd de pc te repareren met de vista cd, maar ook dit wou niet
zelfs opnieuw instaleren van windows blijkt niet te werken

:confused:

De pc lijkt nu wel helemaal de weg kwijt te zijn.
Eerst de c schijf geformateerd, maar na de installatie op de schijf stopte hij alweer..
Toen ging hij opnieuw starten .. maar melde dit keer dat er geen boot mogelijk was
De enige optie die ik dan kan doen is starten via dvd / bios / herstarten

Ik snap er helemaal niks meer van :(

Volgens mij is het probleem ontstaan doordat ik een programma had geinstalleerd zodat ik in een bepaald schoolgebouw internet kon ontvangen.

Ik zal nog even de dingen weergeven die ik te zien krijg:

Na de installatie: Windows could not prepare the computer to boot into the next phase of the installation. To intall Windows, restart the installation.

Bij opstarten pc: BOOTMGR is missing. Press Ctrl+Alt+Del to restart

Laatst bewerkt:
ik heb geprobeerd de pc te repareren met de vista cd,

Het is niet rot bedoeld maar het is een VistaDVD vandaar mijn vraag , Orginele VistaDVD in gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan