Windows boot niet meer na verwijderen partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atammer

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Als eerste ik kon niks hierover vinden met zoeken dus als deze vraag al bestaat graag een link!

Ik heb dus een probleem ik had windows 7 op c en d ik heb toen c verwijderd en toen bootte hij niet meer.
Toen dacht ik ik maak er c van de d partitie dit heb ik met behulp van hirens boot cd gedaan. Alleen nu boot me windows niet meer.
Enig idee?
Hoor t graag!

alleen even de driveletter veranderen is wat te simpel gedacht, want de schijf staat vol verwijzingen naar D\:
Maak die wijziging van de partitie ongedaan als dat nog lukt, en wijzig het BIOS de bootpartitie van C naar D

Hoe verander ik dat in de bios. Het is 1 schijf (2 partities c en d), kan dat dan wel?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vrees dat je de hele bootsector om zeep geholpen hebt.
Waarom zet je 2 keer 7 op 2 verschillende partities ?
Zet je bestanden veilig en installeer 7 opnieuw, uiteraard op de C: partitie.

Je zou kunnen proberen met je originele installatie dvd de boel te repareren, maar dat geeft naderhand geheid problemen.

Ik heb een bootable usb die ben ik nu aan t installeren op c:/ de data op d is nog intakt alleen kan die niet booten. Die w7 die ik op c aan t zetten ben is ultimate en ik wil mijn legale home premium op c krijgen. Is het mogelijk om die d instalatie naar c te krijgen. Misschien met acronis back up image?

Heb je na de installatie een bootable cd gemaakt met Acronis ?

Nee want het systeem was nog niet naar mijn zin daar was ik mee bezig.
Kom er nu ook achter dat de zojuist geinstalleerde w7 niet boot. Kan nu alleen de oude corrupte booten die ik niet kan herstellen en een fout aangeeft

Nee want het systeem was nog niet naar mijn zin daar was ik mee bezig.
Kom er nu ook achter dat de zojuist geinstalleerde w7 niet boot. Kan nu alleen de oude corrupte booten die ik niet kan herstellen en een fout aangeeft

Uiteindelijk de hele schijf leeggehaald en gereorganiseerd home premium er op.
Nu de drivers gaan doen, alleen hopen dat me optimus en intel turbo boost allemaal nog naar behoren werken.

In ieder geval bedankt voor de hulp.
Kan een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan