Windows / cisco certificaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0167

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
282
Goedendag,

Ik volg een ict opleiding en ik overweeg met een of meerdere studenten van mijn opleiding een certificaat te gaan behalen. Omdat ik niveau 4 in een jaar achter mijn 3 wil doen moet ik 2 certificaten behalen namelijk:

1. 70-640 microsoft
2. Een willekeurig Cisco certificaat

Zijn er mensen op helpmij die een certificaat gedaan hebben? Is het te behalen? Mogelijke eventuele kosten? Benieuwd naar andere ervaringen.

Groetjes
L0ngestever
 
Voor Cisco moest er bij mij op de opleiding het semester afgerond zijn met gemiddeld een 7.

Kreeg net de hint van iemand dat je een account op http://www.prometric.com/default.htm nodig hebt om o.a. MS certificaten te kunnen halen.
 
Laatst bewerkt:
Ha probleempjes,

Oke, al volg ik nu wel een website (via itslearning) wat mijn school ondersteund, over CCNA zowel in het engels als in het nederlands. Wat houd precies een semester in? (sorry:eek:).

Verder die windows certificaten bedankt voor de link. ik heb even gekeken en ben wel nieuwschierig.

Hoe kom ik trouwens aan leerstof over een specifiek certificaat? Bijv 070640 krijg ik informatie ervan van school, maar als ik een andere neem is daar een cursus voor, boeken of eventueel internet?

Alvast bedankt.

gast0167
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan