Windows code kwijt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Ik wil windows installeren maar ik ben de code kwijt, het gaat hier om Windows ME. Bestaat er een tool waarmee ik de code kan vinden op de cd van ME??

Alvast bedankt,

Luke

Nee, op de CD-rom vind je die code niet. Deze vind je op een groengekleurd licentie-papiertje/stickertje. Deze is soms op de kast geplakt.

Oeps stevige fout.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door vries567
sorry Windows ME :s gadver :o

Gelieve dit soort nutteloos commentaar niet meer te posten, het voegt niets toe aan de topic en in dit geval is jouw mening over ME niet interssant.

Tip van Joram is prima, alleen werkt bij mij de link niet, dus hier is de inhoud:

"U gaat naar Start / Uitvoeren en u typt op de lege regel regedit en klikt op OK.

Let op dat u in het register niets verandert, dat kan een ramp worden !!!!

Navigeer nu naar HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Windows. (steeds op het kruisje klikken).

Klik op CurrentVersion, en rechts staat een hele lijst met gegevens, zoek daarin naar ProductKey en daarachter staat het registratie nummer dat u verloren bent en u op moet geven bij het installeren van Windows '98."

Dit werkt ook bij WinME, want die heb ik ook
(en ben daar erg tevreden over, Vries 567!)

Dat kan je volgens mij ook zien met EVEREST Tenminste bij XP wel. Ik weet niet of dat precies hetzelfde geld als bij ME, anders zou je het eens kunnen proberen of dat lukt.

Dan moet je bij everest kijken bij Besturingssyteem --> Product sleutel. Daar staat ook mijn key van XP.

Wellicht zou je dit kunnen proberen :)

Succes ermee :thumb:

Geplaatst door krugar
Dat kan je volgens mij ook zien met EVEREST Tenminste bij XP wel. Ik weet niet of dat precies hetzelfde geld als bij ME, anders zou je het eens kunnen proberen of dat lukt.

Dan moet je bij everest kijken bij Besturingssyteem --> Product sleutel. Daar staat ook mijn key van XP.

Wellicht zou je dit kunnen proberen :)

Succes ermee :thumb:

Lukev3,

Doe wat hierboven staat en je weet zo je Productcode Succes ermee :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan