Windows Contactpersonen gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik gebruik Windows Live mail als mijn standaard e-mailprogramma. Omdat ik daarvan het adresboek niet uit kan wisselen met mijn mobiele telefoon, maar dit wel kan met Windows Contactpersonen, heb ik daar mijn adressen in staan (ik gebruik Windows 7). Het lukt me echter niet om te mailen vanuit Windows Contactpersonen. Ik krijg dan de foutmelding dat ik een mailprogramma moet installeren en als standaard moet instellen. Maar Windows Live Mail is ingesteld als mijn standaard programma. Als ik op link met een e-mailadres klik werkt het wel gewoon. Maar met groepen gaat dat niet. Dan moet je echt de optie "e-mail verzenden" gebruiken, wat dus niet kan.
Het laten inlopen van De Windows Contactpersonen in Windows Live mail werkt ook niet goed. Adressen die ooit via het uitwisselen met mijn telefoon zijn aangepast komen niet mee. Nu kan ik de adressen wel gewoon via een tekstbestandje in laten lopen. Maar met de groepen gaat dat niet. Vandaar dat ik de groepen vanuit Windows Contactpersonen wil kunnen gebruiken. Maar dat lukt dus niet.
Hoe komt dit en hoe los ik dit op?

Dit probleem is nog altijd niet opgelost. Hopelijk kan iemand me helpen........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan