Windows Crash na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noedel

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Berichten
24
Hallo,
Toen ik mijn PC vanmorgen aanzette, starte hij windows gewoon op, totdat ie de gebruikelijke processen ging laden (Netwerk, Avast, skype etc).
En hier ging het mis. Ik kreeg het laadcirkeltje en verder kwam die niet, muis bevriest zelfs als ik op de startbalk kom. Het lijkt erop dat iedere keer als hij met het netwerk wil verbinden, hij vast loopt. Ik heb al een systeemherstel geprobeerd, evenals opstarten met alle opstart programmas uitgeschakeld via MSconfig. Wel kan ik in veilige modes gewoon aan het werk. Ik heb al een virus en maleware scan gedaan hier, maar geen resultaat.
Kan iemand mij helpen?

Mvg,
Noedel
 
Het lijkt rigoreus maar is het niet echt : verwijder in de veilige modus binnen apparaatbeheer eens je netwerkadapt(ers) (rechtse muisklik) en start daarna de machine normaal op.

Mocht ik nog op tijd zijn met de volgende aanvulling voordat je aan de gang bent gegaan met het verwijderen van de adapter : opstarten met F8 en dan kiezen voor : Windows starten met laatst bekende en werkende............... (deze optie eerst proberen alvorens netwerkadapter verwijderen)
 
Laatst bewerkt:
Windows starten met laatst bekende en werkende instellingen had ik al geprobeert.
Ook het verwijderen via apparaatbeheer heeft geen effect (behalve dan dat er nu nog een tekst ballon komt met "Het apparaat is gereed voor gebruik")
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan