Ok, dit is je Bug_Check:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff558963(v=vs.85).aspx
Die komt zo weinig voor, dat er geen oplossingen zijn behalve de standaard probleemoplossing:
Ga met F8 naar de HerstelConsole, & kies daar Mijn computer herstellen. Meld je aan als (een) Beheerder.
Kies daarin voor de Opdrachtregel (DOS-prompt)
Om je Windows-schijfletter te bepalen typ je in het DOS-venster:
dir <schijfletter>: /a:d
(X: is meestal je HerstelConsole, begin met C: als <schijfletter>: & kijk in de lijst naar een map genaamd Windows, Winnt, zoiets...)
Als je die hebt gevonden, typ dan:
chkdsk <schijfletter>: /f /x
Laat die helemaal uitlopen, hoe lang het ook duurt!
Typ na voltooid:
exit
Herstart de computer.
Meld aan als (een) Beheerder.
Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, Opdrachtregel.
Als je een Windows DvD er ooit bij hebt meegeleverd gekregen, stop die nu alvast in de DvD-speler.
Typ in het DOS-venster:
sfc /scannow
Sluit het DOS-venster. Ga koffie of thee drinken, boekie lezen, whatever, laat sfc uitlopen. Als het venster na voltooing automatisch sluit, herstart de computer.
Krijg je nu nog dezelfde BSoD, dan ga je weer herstarten als (een) Beheerder met F8 in Veilige modus met netwerkverbinding.
Open Internet Explorer & ga naar:
http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx
Download of voer de scanner de direct uit, volg aanwijzingen op scherm & voer een volledige scan uit. Ga weer koffie, etc.., & herstart nadat de scan voltooid is & je het venster gesloten hebt.
Werkt dat allemaal niet, dan moeten we toch echt even merk/model/type van je computer hebben, want dan is er een apparaatstuurprogramma (driver) defect.