Windows defender

• Onderwerp starter Onderwerp starter lmk43
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Ik heb geen Windows Defender/Firewall Icoontje meer in mijn taskbar.Kan ik dit veranderen.

LMK43

Laatst bewerkt:
Misschien moet je eerst windows defender opstarten?

Neee.de icoontjes zouden in mijn taskbar moeten verschijnen by het opstarten van mijn computer.

LMK43

Hoi !

Er verschijnt alleen een defender-icoontje als je een aantal dagen niet (automatisch) gescand hebt of er een update noodzakelijk is !

Normaliter zie je het echt niet, niet in XP noch in Vista.

Greetz,

Harry.

Kijk eens in Windows Defender onder Hulpprogramma's > Opties > Optie voor Real-timebeveiliging.

Laatst bewerkt:
Merci.Dacht dat myn computer al na een maand kuren begon te vertonen.Haat Vista nou al.Vista:Mooi uiterlijk,slecht innerlijk !!!Vooral de beveiliging is zo goed.Je kan bijvoorbeeld haast geen map openen of film kopieren zonder een waarschuwing of een error.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Ligt misschien aan verkeerde drivers/incompatible hardware ?

Hier draait Vista RTM sinds half december op 2 PC's zonder enig probleem.

Maar als je van een normaal iets als een icoontje dat er niet hoort al van slag raakt ??

Zoiets staat toch gewoon in de help-file van Defender ?

Greetz,

Harry.

Ik heb een engelse versie van Vista en ben sinds kort begonnen met Vista te werken zodoende had ik deze vraag.Ik was niet in paniek over dat icoontje.IK miste het in een keer op mijn taskbar.Verder heeft Vista voor mij afgedaan.Veel te veel patches en de beveiliging{met name dat DEP{Data Execution Prevention}.Dat geeft zoveel problemen met zich mee.Je kan geen map openen of je krijgt een waarschuwing of een error.Mappen met videos worden gelijk gesloten na een rundll error.Verder werkt geinstalleerde software eerst wel en dan weer niet.IK heb 2GB geheugen maar Vista blijft langzaam.
Het ligt niet aan verkeerde drivers/incompatible hardware want het is een computer van iets meer dan een maand oud.Met zoals ik al zei 2GB geheugen

Leo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan