Windows Defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Ik heb sinds kort een nieuwe computer gekocht met Windows7. Omdat ik altijd met XP heb gewerkt is dit voor mij dus nog erg nieuw en onwennig.
Wel vind ik het volgende probleem irritant n.l. :
Ik heb Windows Defender uitgeschakeld omdat ik NIS2011 heb draaien. Maar nu verschijnt bij elke opstart van het systeem de mededeling dat Windows Defender is uitgeschakeld.
Leuk hoor, maar 1 keer is genoeg, zo langzamerhand wordt dit knap irritant. Maar hoe ik dit
venster voor altijd de nek om kan draaien is mij niet bekend. Wie helpt mij ??

Hindrik

Hoi,

Hoe heb jij Defender uitgeschakeld? Via dit scherm:

attachment.php

Want dan zou je al geen meldingen meer mogen krijgen. Dit scherm vind je onder Configuratiescherm -> Windows Firewall -> (linkerkant van het scherm:) Instellingen voor meldingen wijzigen.

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    53,7 KB · Weergaven: 62
Nee ik heb dit scherm niet gebruikt. Ik heb het geprobeerd met Start/Conf.scherm/Windows Defender of Start/Zoeken-Msconfig-/Msconfig/Tab Services/Windows Defender uitvinken of
jou methode maar het resultaat was negatief.
Uiteindelijk heb ik in het venster Msconfig op Tab Starten Windows Defender uitgevinkt.
(Microsoft Windows Operating Systeem).
En zoals het er nu uitziet ben ik van van het aanvankelijke probleem verlost !!

Het is allemaal ingewikkeld omdat ik Norton Firewall gebruik en dus Windows Firewall heb uitgeschakeld. Ik denk dat al met all Windows Defender en Norton soms tot conflict situaties leid.
Maar goed eind goed al goed. Bedankt voor jou reaktie.

Hindrik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan