windows defener

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrakim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Beste allemaal,

Ik ben nu al z'n dag of drie aan het rondsurfen om mijn probleem op te lossen.:evil: Ik namelijk het volgende probleem. Ik kan niks meer updaten, windows defener geeft de volgende foutmelding 0x80244019. Norton kan ik ook niet meer updaten. Ik werk met windows vista home premium versie. ik heb echt al vanalles geprobeert maar niks lijkt te werken.
Wellicht kan een van jullie mij advies geven. Ik ben wel een leek in computertaal dus graag begrijpelijk neerzetten.

Alvast onwijs bedankt voor jullie inzet, groetjes Sandra

Uit je bericht maak ik uit dat je je probleem al zo'n 3 dagen hebt...

Heb je ook al eens systeemherstel geprobeerd?
(kan je ook ongedaan maken moest het niet geholpen hebben)

& Als je dat al geprobeerd zou hebben vermeld dan ook eens kort wat je nog zoal hebt geprobeerd ;)

re

ik heb inderdaad al een systeemscan gedaan dat haalde helaas niks uit.
Lusetup van norton helpt niet
clean download ook van norton helpt niet
ben nu een volledige servicescan aan het doen van windowslive maar die is nu al twee uur bezig en 12 % gedaan. 3 item gevonden en 2 gevaren.
Het probleem bestaat waarschijnlijk al vanaf 19 mei maar nu gaat het pas gebreken geven. Ik heb in ieder geval vanaf die datum geen updates meer van beide norton en windows.

Bij norton moet ik ook vermelden dat die niet meer scant hij zegt van wel maar de tellers blijven op nul staan ik heb norton internet security 2008 en heb ik er gister opnieuw opgezet maar mocht niet baten. De gaat update naart 2009 kan ik ook niet binnen halen.
Verder heb ik nog geprobeert om avg free erop te zetten en dat is ook mislukt.
Ik geloof dat ik nu alles wel z'n beetje heb gehad.

Groetjes Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan