Windows diagnostic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Hallo,

Vanavond startte ik mijn laptop op en opeens kreeg ik meerdere virus meldingen van mijn scanner. Opeens startte het programma Windows Diagnostic op, en deed een scan van mijn computer. De computer geeft nu de hele tijd aan dat de harde schijf in gevaar is.
Mijn computer is erg traag geworden, en sluit ook zomaar telkens af.

Op Google heb ik iets opgezocht over het virus maar het lukt me nog niet het te verwijderen.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Thanks.

Het is mij geloof ik gelukt, alleen heb nu een ander probleem.

Het virus heeft mijn bureaublad helemaal verwijderd. Er staat alleen nog de prullenbak op, ook mijn documenten is helemaal leeg.
Ik ben nu geloof ik alles kwijt lijkt het.

Kan ik het nog terug krijgen? (Mijn geïnstalleerde programma's op de c schijf zijn er namelijk nog wel)

Kan iemand me daarmee helpen?

Hallo dekolonist,

Ik ben momenteel bezig dit virus van iemands computer te verwijderen. Ook hier het probleem dat alle bestanden ineens verdwijnen. Wat ik heb gedaan:
1. Naar configuratiescherm
2. Mapopties -> weergave
3. Klik op "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" en schakel het vakje "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)" uit (hoeft dacht ik niet persé, maar had ik wel gedaan).

Op één of andere manier maakt dat virus de bestanden onzichtbaar. Met bovenstaande stappen zouden ze weer tevoorschijn moeten komen.

Verder met het verwijderen ben ik helaas nog niet, dus nog geen verdere details.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan