Windows Diagnostic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemcoJ

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Hallo,

Bij deze het volgende probleem:
Elke keer als ik mijn computer opstart gaat alles goed totdat ik inlog op dat moment krijg ik het scherm van WindowsDiagnostic te zien en deze maakt een scan. In eerste instantie leek er niks aan de hand heb hem de errors laten fixen maar 5 stuks lukt hem ook niet.

Deze errors geeft hij:
1. Hard drive doesn't respond to system commands - Critical Error
2. Boot sector of the hard drive disk is damaged - Critical Error
3. Read time of hard drive clusters less than 500ms - Critical Error
4. Bad sectors on hard drive or damaged file allocation table - Critical Error
5. 37% of HDD space is unreadable - Critical Error

Is dit nog op te lossen?
Heb nog geen systeemherstel of iets geprobeerd te installeren. Weet wel dat mijn bureaublad leef is en dat er op de C schijf alleen maar lege mappen staan.

Alvast bedankt,

Remco

Hoi,
lijkt er op dat je harde schijf de geest geeft. Hoe oud is een en ander?
Geef even de specs van je laptop/pc door zodat we je beter kunnen helpen met je probleem (merk/type e/o model/serienr.).

Sorry voor de late reactie. Mijn PC kan nu ook niet meer inloggen krijg een zwart scherm met een wit muisje :P .....
Heb even op dit forum moeten zoeken naar de specs heb dit gevonden:

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090805-0102)

System Model: Aspire M3641
BIOS: BIOS Date: 07/18/08 16:36:44 Ver: 08.00.15
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 3070MB RAM
DirectX Version: DirectX 10

Hopelijk heb je hier iets aan. Ga van het weekend nog even kijken of ik meer specs kan krijgen m.b.v. dxdiag

Weet wel dat mijn bureaublad leeg is en dat er op de C schijf alleen maar lege mappen staan.
Kun je bovenstaaande wat beter uitleggen? (de specs zijn overigens voldoende)
Ondanks dat alles leeg lijkt/is start de pc gewoon op? Heb je chkdsk al eens uitgevoerd? MS artikel How To.

ok kan nu denk ik niks meer..... als ik inlog krijg ik alleen zwart scherm en witte muis kan niet meer in de verkenner of uitvoeren van commands.
als ik ctrl+alt+del doe dan heb ik niet eens meer taakbeheer die is gewoon weg :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan