Windows Directory op de Windows 7 verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik wil een file in de C\Windows\System32 plaatsen. Als ik de verkenner open zie ik de hele windows directory. Ik heb echter wel de keuze gemaakt om ook beveilgde systeembestanden te kunnen verbergen uitgezet. Hoe kan ik die windows direcory toch te zien krijgen. Eventueel hoe kan ik mijn administrator rechten in mijn Administrator account standaard aanzetten, voor zover dat een oplossing bied.

Je vraag is niet echt duidelijk. Als je de C-schijf opend zie je meteen de map "Windows". Deze openen en je kan de "System32" map zien. Dit is geen verborgen map.
Als je een melding krijgt, dat je onvoldoende rechten hebt ondanks dat je Administrator bent. In Windows 7 en ook in Vista, kun je wel Administrator zijn, maar ben je niet de eigenaar van de OS schijf, mogelijk dat daar je probleem is.

Is voor Vista, maar werkt hetzelfde in Windows 7;
http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html
Vanaf punt 4.

Het probleem is juist dat ik de Windows directory niet zie ondanks dat ik administrator rechten heb en ik systeem bestanden kan zien (vinkje bij Mapoties /weergave weggehaald bij het verbergen. Ik herinner me wel dat er bij XP twee vinkjes moetsen worden weggehaald (of geplaatst) moesten worden om echt alles te kunnen zien.

Wat revhten betreft heb ik die genoeg want wanneer ik de directory system32 zoek dat wordt die gewoon gevonden en kan ik die ook volledig inzien. Files hienaar verplaatsen gaat dan wel met kopieren / plakken maar dus niet door te schuiven

Helaas is deze vraag nog steeds nietr opgelost

Bedankt, kennelijk heb ik deze optie steeds over het hoofd gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan