Windows doet het maar één keer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micheal84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Nou ja, hoogstens twee keer. Sinds anderhalve week ongeveer heb ik veel problemen met mijn Asus laptop (N53SV). Ik heb al meerdere keren alles eraf gehaald (partitie verwijderd) en Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Dan werkt het weer, alhoewel ook in deze fase wel problemen met het Blue Screen of Death zich voordoen. De keer nadat ik opnieuw opstart vanwege het installeren van alle drivers doet ie het ook nog wel, maar de daarop volgende keer blijft hij bij het opstarten hangen bij het opstartscherm met het Windows logo.

Gisteravond deed hij het weer (had net alle drivers geïnstalleerd) tot ik 'm even op mij leren stoel neerzette en hij binnen een paar minuten vastliep op het blauwe scherm. Het viel me op dat de ventilator toen erg actief werd, alsof hij te warm was geworden en daardoor vastgelopen. Toen ik hem na het uitzetten weer aan deed bleef hij weer bij het opstartscherm steken.

Wat kan de reden van mijn problematiek zijn? Het lijkt me uitgesloten dat het een software kwestie is, ook al kwam ik erachter dat ik de x32-versie heb geïnstalleerd terwijl ik eigenlijk de x64-versie wilde. Ligt het wellicht aan de harde schijf of eerder aan het moederbord/videokaart die te heet wordt?

Kun je op zo'n moment ook niet meer opstarten in safe mode? Heel misschien kan het nog een driver issue zijn, maar ik vermoed ook een hardware probleem afgaande op de omschrijving.

Zou hem eerst aan de binnenzijde ontstoffen, vooral de radiator/koellichaam en ventilator.

Is de laptop qua hardware ongewijzigd of heb je wijzigingen aangebracht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan