windows doet het niet meer na sp 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

easybas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2004
Berichten
2
Beste lezers,

Vanmiddag heb ik sp2 geinstalleerd via windows update. Toen ik mijn computer daarna opnieuw opstarte kreeg ik een foutmelding en daarin stond in: explorer1.exe reageert niet en wordt afgesloten.

Het enige wat ik kan doen is de computer uitzetten.

Ik heb mijn computer al opgestart in veilige modus en laatst bekende juiste configuratie.

Weet iemand hoe ik mijn computer weer kan laten draaien.

Groeten,
Bas.
 
in veilige modus een systeemherstel proberen naar een datum voordat je sp 2 geinstalleerd hebt.
 
Explorer1 klinkt ook niet erg goed nee, deinstalleren en opnieuw proberen of restore point terug zetten, dat kan idd ook nog :)
 
Start --> configuratiescherm --> software...

Als het goed is krijg je nu een lijst met geinstalleerde software. SP2 staat hier ook...
Als je daar op klikt en dan vervolgens op wijzigen/verwijderen klikken, wordt volgens mij SP2 verwijdert,

En dan kan je, als je zin hebt, SP2 opnieuw downloaden
 
het werkt weer

Beste lezers,

Jullie voorstellen werkte helaas niet omdat ik geen startbalk had. Daarop heb ik met microsoft gebeld. Na veel gepiel kwamen zij met het voorstel om een te kijken of er bijvoorbeeld spyware was dat het doorstarten van windows tegenhield.

Dit bleek zo te zijn. Nadat ik het verwijderd had, draaide mijn computer weer normaal. Ik snap nog steeds niet hoe de spyware er op komt, maar ik ben blij dat hij het weer doet.

Bedankt voor de reacties.

Groeten,
Bas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan